تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمعیت 134 هزار نفری یاسوج و پوشش خدماتی به 240 هزار شهروند

شهردار یاسوج گفت: علیرغم جامعه هدف ۱۳۴ هزار نفری، با احتساب جمعیت حاشیه شهر یاسوج پوشش خدماتی ۲۴۰ هزار نفری توسط شهرداری یاسوج انجام می شود.

نستهن مقدم در نشست هماهنگی ساماندهی جمعه بازار و وانت بار‌های میوه فروش شهر یاسوج، افزود: باید این آمار جز سرانه پوششی قرار بگیرد تا با افزایش اعتبارات خروجی مناسبی در خدمات دهی و توسعه مبلمان شهری داشته باشیم.

مقدم با بیان اقدامات انجام شده، تصریح کرد: با هدف ساماندهی وانت بار‌ها و جمعه بازار یاسوج جلساتی با حضور دستگاه‌های مختلف تشکیل و هدفگذاری‌هایی انجام شد.

مقدم با اشاره به اینکه ساماندهی بخش‌های مختلف مورد تاکید است، بیان داشت: در حوزه جمعه بازار نیز مکاتبات و اقدامات زیادی انجام شده است و هشدار‌های لازم نیز در حوزه خطرات مختلف در حوزه جمعه بازار داده شده است.

شهردار یاسوج گفت: چاره‌ای به جز ساماندهی جمعه بازار وجود ندارد و با دعوت از سرمایه گذاران، رایزنی برای ایجاد ۴ بازارچه در نقاط مختلف شهر انجام شد.

وی راه اندازی مجدد میدان میوه و تره بار شهر یاسوج را ضروری دانست و گفت: موضوع وانت بار‌های میوه فروش با ایجاد مشکلات ترافیکی و ... از دیگر موارد قابل رسیدگی است و باید برای حل آن اقدامات بیشتری انجام داد.

مقدم بحث فرهنگ سازی و تحقق حقوق شهروندی را لازمه ساماندهی این بخش دانست و ابراز داشت: همکاری دستگاه‌های متولی در این بخش ضروری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمعیت 134 هزار نفری یاسوج و پوشش خدماتی به 240 هزار شهروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..