تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازه های فلزی معضلی برای پایتخت طبیعت

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود سازه های موقت در شهر یاسوج یک معضل است.

الماس گشتاسبی یکشنبه شب در نشست بررسی ساماندهی وضعیت شهر یاسوج، جمعه بازار و وانت بار‌های دوره گرد شهر یاسوج، افزود: در حوزه‌های مورد نظر در دستورات و اقدامات قبلی چیزی مغفول نمانده و اقدامات زیادی انجام شده است.

گشتاسبی حضور وانت بار‌های میوه فروش را در وهله اول عاملی برای سد معبر دانست و بیان داشت: از اولین وظایف شهرداری رفع سد معبر است.

وی افزود: تخلفات قانونی مختلفی توسط این وانت بار‌ها انجام می‌شود که مخدوش کردن و پنهان کردن پلاک دو مورد متفاوت از این تخلفات است.

گشتاسبی گفت: عزم جدی در شهرداری و شورای شهر یاسوج برای برخورد با تخلفات ضروری است و باید با هدف رفع مشکلات این حوزه و اجرای قانون با همکاری هم گام‌های موثرتری برداشته شود.

معارن پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خاطرنشان کرد: حاشیه نشینی و مشکلات ساخت و ساز‌های غیر مجاز آن و همچنین عدم اجرای کامل آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

گشتاسبی با اشاره به مشکلات و معضلات موجود شهر یاسوج، ابراز داشت: ساماندهی وانت بارها، جمعه بازار و رفع معضلات شهری با همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های متولی ضروری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازه های فلزی معضلی برای پایتخت طبیعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..