تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر سام درخشانی درباره نوع نگاه مردم به سینما

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مردم باید بدانند تماشای فیلم تنها برای سرگرمی صرف نیست بلکه فیلم ابزاری تربیتی بویژه بران کودک و نوجوان هم هست. صراط:

سام درخشانی روز دوشنبه در نشست خبری فیلم 'پاستاریونی' در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان افزود: علاوه بر مردم، نگاه سینما داران و پخش کننده های فیلم نیز در باره فیلم های کودک و نوجوان باید تغییر کند.
به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: البته فیلم کودک اگر جذابیت داشته باشد، توزیع کنندگان فیلم و سینماداران نیز به سمت آن کشیده می شوند.
درخشانی اظهار کرد: باید باور کنیم که در حوزه ساخت کودک ضعیف عمل کرده ایم و در 25 سال گذشته آثار جذاب و متناسب با این بخش نداشته ایم.
بازیگر فیلم 'پاستاریونی' اظهار داشت: هر فرد، استعدادی دارد که با سه عنصر خودباوری، امید و پشتکار شکوفا می شود و فیلم پاستاریون سرشار از این سه عنصر است.
تهیه کننده فیلم پاستاریونی نیز در این نشست گفت: دوست دارم این فیلم ملودرام خانوادگی معرفی شود و کلیه اعضای خانواده در کنار هم این فیلم را تماشا کنند زیرا اگر یک فیلم انگ کودک و نوجوان خورد، به نمایش در نمی آید.
بیتا منصوری اظهار داشت: فیلم هایی که برچسب کودک و نوجوان می گیرند، فقط در جشنواره ها شرکت و جایزه دریافت می کنند ولی سینمادران و پخش کننده های فیلم زیر بار اکران آن نمی رود مانند فیلم های بسیاری که سال های قبل در جشنواره صرفا جایزه دریافت کردند ولی خبری از اکران آنها نشد.
وی در باره فیلم 'پاستاریونی' گفت: این فیلم از نظر مالی کاملا مستقل است و بااینکه امکان آن بود که سازمان هایی مثل شهرداری اصفهان، سازمان میراث فرهنگی و بنیاد فارابی از آن حمایت کنند و برغم تلاش های صورت گرفته در این پیوند، هیچ کمکی به ساخت آن نشد.
به گزارش ایرنا، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، پنجشنبه شب هفته گذشته با حضور شماری از شهروندان، علاقه مندان و مسئولان در میدان امام حسین(ع) اصفهان آغاز شد.
در این جشنواره 86 فیلم در بخش های رقابتی بین الملل و سینمایی نمایش داده می شود.
قرار است هشت فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کنند.
پردیس‌ های سینمایی چهارباغ، فلسطین و 'سیتی سنتر' اصفهان، به نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اختصاص داده شد.
این جشنواره به دبیری علیرضا رضاداد تا چهاردهم شهریور 97 در شهر اصفهان در حال برگزاری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر سام درخشانی درباره نوع نگاه مردم به سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..