تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای آمریکا درباره حقوق اقلیت‎های دینی در ایران مغرضانه است/ با آزادی کامل به انجام مناسک می‎پردازیم

بیانیه رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک ایران:

ادعای آمریکا درباره حقوق اقلیت‎های دینی در ایران مغرضانه است/ با آزادی کامل به انجام مناسک می‎پردازیمبه گزارش ایکنا، در بخشی از بیانیه اسقف سرکیس داویدیان که امروز دوشنبه، 12 شهریورماه، منتشر شده، آمده است: ارامنه کاتولیک همسو با جامعه جهانی نگرانی خود را از اجرای تحریم‎های جدید که سایه خود را بر تمام آحاد ملت از جمله اقلیت‎های دینی خواهد انداخت، ابراز می‎دارد، زیرا آحاد جامعه ارامنه کاتولیک ایران با اعمال تحریم‎های ظالمانه آمریکا در قبال کشور، مانند دیگر هم وطنانشان تحت فشار قرار خواهند گرفت.

اظهارات برخی مقامات آمریکا درباره حقوق اقلیت‎های دینی در ایران و نبود آزادی برای انجام مناسک دینی ادعایی مغرضانه و بی‎اساس است. این درحالی است که ارامنه کاتولیک که پیروان یکی از ادیان توحیدی در ایران هستند. با آزادی کامل به انجام مناسک و مراسم دینی و فعالیت‎های اجتماعی، فرهنگی پرداخته است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: نگاه آمریکا به اقلیت‎ها، نگاهی منفعت‎طلبانه است تا جایی که منافع آمریکا تامین شود. به ظاهر از آنان جانبداری می‎کند، ولی در موارد دیگر آنان را قربانی سیاست‎های سلطه‎طلبانه خود می‎کند که نمونه‎های بی‎شمار آن، نظیر برخورد با رنگین پوستان در آن کشور، قابل مشاهده است.

اسقف داویدیان در بیانیه خود آورده است: ما به عنوان عضوی از اعضای جامعه ادیان الهی، با توسل به درگاه خداوند متعال و دعا و نیایش، آرزومند تحقق نیافتن نیات و تصمیمات ناحق و یک جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران بوده، خواهان پایان یافتن هر چه زودتر این وقایع، با عدم مداخلات آمریکا در کشورهای دیگر هستیم.

« صلح و آرامش و دوستی در میان انسان‎ها از خواسته‎های الهی است و هر آنچه موجب دشمنی، نفاق و نفرت مرگبار میان مردم شود، محکوم است. با هم صدا شدن با تمام ملت‎های صلح طلبی که مدافع چنین اصولی هستند خواهان همزیستی مسالمت‎آمیز، همراه با استقلال کشور در پناه صلح و آرامش هستیم».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای آمریکا درباره حقوق اقلیت‎های دینی در ایران مغرضانه است/ با آزادی کامل به انجام مناسک می‎پردازیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..