تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی پل تخریب شده هاشم آباد سرو در ارومیه

دو پل هاشم آباد و گلستانه که بر اثر سیل مهیب سال گذشته تخریب شده بودند بازسازی شده اند و بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی بازسازی پل تخریب شده هاشم آباد سرو در ارومیهدر حاشیه بازدید از روند احداث پل هاشم آباد در منطقه سرو ارومیه گفت: این پل در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا 15روز دیگر به بهره برداری خ واهد رسید و برای ترافیک مردم مهیا خواهد شد.

آرامون اعتبار صرف شده برای بازسازی این پل را یک میلیارد و دویست میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پایه های این پل ترمیم شده و با کیفیتی مطلوب از نظر فنی در اختیار بهره برداران قرار خواهد گرفت.

او گفت: پل گلستانه هم  در حال بازسازی است و 50 درصد پیشرفت فیزیکی داردو تا دی ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

این دو پل در پس سیل شدید سال گذشته تخریب شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی پل تخریب شده هاشم آباد سرو در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..