تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برج ایفل در کیش

برج ایفل در جزیره کیش رونمايي شد.

برج ایفل در کیشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، رسولی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل بازار پردیس گفت: برج نمادین ایفل با سرمايه گذاري بخش خصوصي و با ارتفاع 30 متر درمحوطه بیرونی این بازار نصب و رونمايي شد.
وی گفت: طراحی ، ساخت و نصب برج نمادین ایفل به وسیله مهندسان و طراحان ایرانی اجرا شده است.
رسولی اجرای نورافشانی در شب را یکی از جاذبه های این برج برشمرد و گفت: شب ها با اجراي نورافشاني برج ايفل يكي از جاذبه هاي زيباي جزيره كيش خواهد بود.
برج اصلی ایفل با ارتفاع ۳۲۴ متر ، در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن در شهر پاریس به عنوان نماد فرانسه یکی از  پربازدیدترین بناهای جهان است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برج ایفل در کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..