تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: الان تهران بزرگتر شده که کی روش برگشته/ او اصلا قرارداد ندارد و او را بعنوان سرمربی تیم ملی نمی‌شناسم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برانکو: الان تهران بزرگتر شده که کی روش برگشته/ او اصلا قرارداد ندارد و او را بعنوان سرمربی تیم ملی نمی‌شناسمبرانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص دیدار با الدحیل گفت: من خیلی از نحوه بازی که انجام دادیم راضی هستم. همه تلاشمان را کردیم از پرسینگ بالا گرفته تا انسجام تیمی و میل به گلزنی که به حریف اجازه ندادیم شانس گل ایجاد کند، آن هم تیمی که دنبال قهرمانی آسیاست. واقعا بازیکنان ما بسیار زحمت کشیدند و تلاش کردند و از این بابت به آنها تبریک می گویم. البته کار خیلی خیلی سنگین خواهد بود، اگر یک ـ صفر یا صفر ـ صفر می کردیم باز هم کار در آنجا سخت بود، الان هم همین طور است. اکنون شانس هر دو تیم 50 ـ 50 است و بازی سختی در انتظارمان است اما به بازیکنانم میل گلزنی و خواسته شان برای موفقیت اطمینان دارم.

وی در مورد بازی برگشت گفت: دیدار برگشت هم همین طور است و مهمتر از این اینکه در بازی برگشت خیلی عاقلانه تر و هوشمندانه بازی کنیم تا اجازه ندهیم غافلگیر شویم. 90 دقیقه زیاد است و ما به هر حال گل خودمان را خواهیم زد اما باید عاقل و پر انگیزه و انرژی باشیم؛ نه اینکه بدون کنترل و بی کله خودمان را به در دیوار بزنیم.

وی در پاسخ به صحبت‌های کی‌روش هم عنوان کرد: در مورد صحبت آقای کی روش نظری ندارم، من همانطور که گفتم فعلا نمی دانم سرمربی ایران چه کسی است و حتی نمی دانم اردوی تیم ملی تا چه زمان ادامه دارد. هیچ کس هم از فدراسیون به ما اطلاعی نداده است و نیازی نیست که من نظری بدهم این را باید از خودشان بپرسید. ایران از آن زمان که من سرمربی تیم ملی بودم بزرگتر شده است.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به دعوت پیامکی از بازیکنان به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: به بیرانوند اعتماد دارم، او می توانست الکی بگوید که من می روم اردو ولی به شمال سفر می کرد. آنطور که می دانم همه جای دنیا طبق فیفا دو هفته قبل از شروع تمرینات برای اردوی تیم ملی نامه کتبی به باشگاه ها ارسال می شود و بازیکنان تیم ملی دعوت می شوند. البته این پیش دعوت است و چند روز مانده به اردو آن موقع نامه اصلی را ارسال می کنند همانطور که برای بشار رسن از طرف کشورش نامه به باشگاه ارسال شد و اطلاع می دهند که اردو تا چه زمانی طول می کشد. بازیکن موظف است 24 ساعت بعد از اتمام اردوی ملی خودش را به باشگاه معرفی کند. اگر از یک قاره دیگر بیاید آن وقت 48 ساعت وقت دارد. این قانون فیفا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: الان تهران بزرگتر شده که کی روش برگشته/ او اصلا قرارداد ندارد و او را بعنوان سرمربی تیم ملی نمی‌شناسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..