تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی چمران: جمنا نیاز به نوگرایی دارد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب پیش از انتخابات شکل گرفت، گفت: این جبهه اکنون نیازمند استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان است و باید نوگرایی شکل گیرد.

مهدی چمران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهربا اشاره به اینکه رویکرد اصلی جبهه مردمی انقلاب اسلامی (جمنا ) تلاش برای کمک به مردم و رفع مشکلات کشور است اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم حل کنیم.

وی به تلاش دشمنان با استفاده از رسانه‌های استکبار برای ترویج یاس و ناامیدی در ایران اشاره کرد و افزود: با وجود تلاش فراوان رسانه‌های استکباری برای ایجاد ناامیدی در جامعه، اما ایران در شرایط بحرانی نیست و اقتصاد آن به خوبی قابلیت ساماندهی دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه مشکلاتی مثل تهیه مواد اولیه قابل حل شدن است، افزود: عمده مشکلات اقتصادی ناشی از بی‌تدبیری‌هایی بود که شش ماه پیش به دوستان خود در دولت در مورد آن تذکر داده بودم.

چمران با بیان اینکه آمریکا علاوه بر ایران در حال جنگ با کشور‌های اروپایی، چین، ترکیه و روسیه نیز است گفت: مسئولان برای رفع مشکلات کشور باید شبانه روز تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران روزانه دو میلیون بشکه نفت می‌فروشد خاطر نشان کرد: ایران اکنون فراتر از ۶۰ میلیارد دلار ارز در بانک‌های خارجی دارد و روزانه نزدیک به دو میلیون بشکه نفت می‌فروشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با اینکه موافق تفکیک تهران نیستم گفت: در کلان شهر‌ها باید از سری ضوابط و مقررات تقسیم کشوری خارج شوند.

چمران با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب پیش از انتخابات شکل گرفت تصریح کرد: این جبهه اکنون نیازمند استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان است و باید نوگرایی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه مجمع استان‌ها باید شورای جدید جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب را انتخاب کنند افزود: در شورای استانی جمنا باید ۳۰ عضو حضور داشته باشند و با تجمیع آن‌ها شورای مرکزی انتخاب شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تشکیل شورا‌های استانی جمنا ، بیان کرد: جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب دارای کمیته‌های ۲۲ گانه است که اقشار مختلف را در بر می‌گیرد و تلاش می‌شود که نیرو‌های همسو در دایره جمنا قرار گیرد و کسی خارج از گود وارد نشود.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/597217

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی چمران: جمنا نیاز به نوگرایی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..