تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالن ورزشی شهدای آراللو بعد از 9 سال توقف امروز به بهره برداری رسید

ساعت: 20:26 منتشر شده در مورخ: 1397/06/12 شناسه خبر: 1404938

سالن ورزشی شهدای آراللو با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استانی، فرماندهان سپاه وبسیج،نیروهای نظامی و انتظامی و اهالی روستای آراللو بخش هیر افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سالن ورزشی شهدای آراللو عصر با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استانی، فرماندهان سپاه وبسیج،نیروهای نظامی و انتظامی و اهالی روستای آراللو بخش هیر افتتاح شد.

فریبا محمدیان در آئین مراسم افتتاحیه ورزشگاه شهدای آراللو با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای روستای آراللو اظهارداشت: استان اردبیل ورزشکاران بسیار توانمندی و این امر یک ظرفیت خوب برای ترویج فرهنگ ورزش در بین جوانان نسل جدید جامعه است که باید به این امر مهم توجه شود.

محمدیان با اشاره به اینکه باید برای تقویت بخش بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی همت داشته باشیم افزود: امیدواریم با افتتاح این سالن های ورزشی در مناطق مختلف روستاهای کشور و استان اردبیل شاهد توسعه رشته های ورزشی و تربیت قهرمانان و پهلوانان آینده کشورمان باشیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور با بیان باید خانواده ها فرزندان خود را ورزشکار تربیت کنند و با فرهنگ ورزش و سلامت آشنا سازند افزود: امیدورایم در آینده فرزندان این منطقه با حضور فعال ورزشی خود در این سالن سطوح مختلف ورزشی ملی و بین المللی برسند، که این سالن ورزشی بهترین فرصت خواهد بود.

محمدیان بیان کرد: باتوجه به اینکه این سالن ورزشی مزین به نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی است لذا امیدواریم که فرزندان این منطقه و رسوتای آراللو نیز همانند شهدای دفاه مقدس بتوانند، در عرصه های بین المللی نام و یاد پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که با جان فشانی ها وخون رنگین شهدا سرافراز ماند همیشه سرافراز نگه دارند.

سالن ورزشی شهدای آراللو با اعتبار 800 میلیون تومان به مرحله بهره برداری رسید

آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ابتدای مراسم افتتاحیه سالن ورزشی شهدای آراللو اظهارداشت: سالن ورزشی شهدای آراللو با اعتبار 800 میلیون توامن و در ابعاد 1000 متر مربع احداث و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه پس از گذشت 9 سال ازکلنگ زنی امروز با مزین شدن به نام و یاد شهدای منطقه و شهدای روستای آراللو به بهره برداری کامل رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امیدواریم در آینده شاهد درخشش استعداد های ورزشی در این منطقه و روستای آراللوی باشیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالن ورزشی شهدای آراللو بعد از 9 سال توقف امروز به بهره برداری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..