تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز کنگره «سربداران» با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم

آغاز کنگره «سربداران» با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرمبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنگره «سربداران» با هدف گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم و به مناسبت اولين سالگرد شهادت محسن حججی، با حضور جمعی از هنرمندان در تالار وحدت در حال برگزاری است.

در این رویداد هنرمندان سینما، موسیقی، هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات میزبانی خانواده های شهدای مدافع حرم را بر عهده دارند.

پيش از آغاز رسمی مراسم، از آثار برخی هنرمندان عرصه تجسمی كه درباره مدافعان حرم و به خصوص شهيد حججی بود، رونمايی شد.

قرار است در اين مراسم، بخش اول سمفونی «پیروزی» توسط ارکستر سمفونیک تهران با آهنگسازی استاد مجید انتظامی به خانواده‌های مدافعان حرم تقدیم می‌شود. همچنين؛ با هدف تجلیل هنرمندان برجسته کشور از صبر و استقامت خانواده های شهدای مدافع حرم به صورت نمادین از چندخانواده شهید مدافع حرم هم تجلیل می شود.

خبر در حال تكميل ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز کنگره «سربداران» با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..