تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمارهای تکان دهنده سوء‌استفاده جنسی از کودکان در انگلیس

آمارهای تکان دهنده سوء‌استفاده جنسی از کودکان در انگلیسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر کشور انگلیس روز دوشنبه از فعالیت ۸۰ هزار نفر در فضای مجازی و سوء استفاده جنسی از کودکان و نوجوانان این کشور خبر داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی. ان .ان» «ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس اخیرا در سخنرانی در مقر «انجمن ملی پیشگیری از بد رفتاری با کودکان» با اشاره به این موضوع گفت که با توجه به این مسئله، ماموریت شخصی‌اش مقابله با سوء استفاده جنسی از کودکان است.

ظاهرا کارآگاهان آژانس جرایم ملی، سوء رفتارهای جنسی با کودکان در فضای مجازی را به اطلاع وزیر کشور انگلیس رسانده‌اند.

بر این اساس،گزارش‌ها در زمینه سوء استفاده جنسی از کودکان در آژانس جرایم ملی در پنج سال گذشته تا ۷۰۰% افزایش یافته است.

«سوزی هارگریوز» مدیر موسسه «اینترنت واچ » گفته است که این سازمان تهدید در حال افزایش سوء استفاده جنسی از کودکان در فضای مجازی و مشکلات برجسته شده توسط وزیر کشور در زمینه رمزگذاری و پایش اینترنتی را می‌پذیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

افزایش ۷۰۰ درصدی سوء‌استفاده جنسی از کودکان در انگلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمارهای تکان دهنده سوء‌استفاده جنسی از کودکان در انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..