تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لکسوس RC مدل ۲۰۱۹ با تغییراتی معرفی شد

کمپانی لکسوس یکی از قدرتمندترین برندهای خودروسازی در جهان است و خودروهایی لوکس و خاص تحویل می دهد. ای بار لکسوس نسخه فیس لیفت محصول ۲۰۱۳ خود یعنی لکسوس RC را معرفی کرده است. با نیک صالحی همراه باشید تا درباره این محصول بیشتر بخوانید

لکسوس RC

نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ میزبان فیس لیفت کوپه‌ی اسپرت لکسوس RC مدل ۲۰۱۹ با تغییرات در طراحی، آیرودینامیک و فرمان‌پذیری خواهد بود.

کوپه‌ی لوکس و اسپرت لکسوس RC در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۳ رونمایی شد. پس از گذشت ۵ سال، بالاخره مقامات لکسوس به‌عرضه‌ی فیس لیفت RC رضایت دادند تا مدل ۲۰۱۹، با بروزرسانی کامل به بازار برسد. همانطور که در نگاه اول مشخص بوده، شباهت LC و RC بیشتر از گذشته شده است.

لکسوس RCویژگی های لکسوسRC

از تغییرات ظاهری RC جدید،ترکیب یکپارچه‌ی چراغ‌های جلو دی‌تایم (Daytime) که پیش از این جدا بودند و جلوپنجره‌ی مشبک براق بزرگ بیشتر از همه جلب توجه می‌کند. در تیپ‌های گران‌تر، RC مدل ۲۰۱۹ به رینگ‌های ۱۹ اینچ مشابه مدل‌های LC و LS مجهز می‌شود. در نمای عقب، دریچه‌های هوای مثلثی شکل در گوشه‌ی سپر، علاوه بر ظاهر تهاجمی، در آیرودینامیک RC هم دخالت دارند. چراغ‌های عقب، عریض‌تر شده‌اند و فرمول خودروهای جدید لکسوس، نمای L شکل را پذیرفته‌اند.

معرفی لکسوس RCلکسوس RCطراحی لکسوسRC

در فضای داخلی RC جدید هم تغییرات مثبتی اتفاق افتاده است. علاوه بر ساعت آنالوگ
و لوکس مدل LC، بازطراحی کنسول مرکزی و جایگاه‌های استراحت دست در کنار متریال
باکیفیت در پنل‌های سیستم تهویه و رادیو دیده می‌شود. پایان بخش تغییرات ظاهری
فیس لیفت لکسوس RC جدید، ۱۱ رنگ بدنه و ترکیب ۷ رنگ کابین است.

مدل ۲۰۱۹ لکسوس RC در بخش فنی هم تغییرات داشته است. بهینه‌سازی آیرودینامیک، سیستم تعلیق، فنربندی‌ها، فرمان و کاهش ارتفاع به‌منظور افزایش کیفیت سواری و فرمان‌پذیری انجام شده است. پیشرانه‌ی توربوشارژ ۲ لیتری تیپ RC300 محور عقب هم با تیونینگ دریچه‌ی گاز همراه شده است تا راننده ستاب‌گیری بهتری را تجربه کند. مشخصات فنی کامل تیپ‌خای مختلف هنوز اعلام نشده است. احتمالاً قیمت پایه‌ی RC مدل ۲۰۱۹ از حدود ۴۲ هزار دلار، نزدیک به ۲ هزار دلار بیشتر از مدل فعلی RC 300 محور عقب شروع شود.

لکسوس RCفضای داخلی لکسوس RC

لکسوسRC جدید به‌همراه استیشن تویوتا کورولا تورینگ در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸،
سه‌شنبه ۲ مهرماه سال جاری رسماً رونمایی می‌شود تا اولین سفارش‌ها در اواخر سال ۲۰۱۸
تحویل مشتریان شود. نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸، به‌طور رسمی از ۱۲ تا ۲۲ مهر ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

جزئیات بیشتر درباره لکسوس RC مذل ۲۰۱۹

لکسوس برای القای حس یک خودروی اسپرت‌تر و تهاجمی‌تر، جلوپنجره آن را با تغییر همراه کرده است. در بخش پشتی مدل ۲۰۱۹ لکسوس RC شاهد حضور چراغ‌های L شکل هستیم. نمونه RC F علاوه بر تغییرات در طراحی کلی، رینگ‌های جدیدی را تجربه می‌کند. در این خودرو رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی با الهام از خودروهای LC و LS مورد استفاده قرار گرفته است. لکسوس آیرودینامیک این خودرو را بهبود بخشیده و بهینه‌سازی‌هایی بر روی سیستم تعلیق آن صورت داده است. با بهبود آیرودینامیک، هوا به راحتی بر روی بدنه خودرو حرکت می‌کند.

لکسوس RCنمای عقب لکسوس RC

لاستیک‌های در نظر گرفته شده برای این خودرو در مقایسه با نسل گذشته چسبندگی بیشتری به سطح جاده دارد. چسبندگی بیشتر باعث بهبود فرمان‌پذیری این خودرو شده است. سیستم تعلیق مدل ۲۰۱۹ لکسوسRC در مقایسه با گذشته سفت‌تر شده و لکسوس از جاذب‌های ضربه بهتری در این سیستم استفاده کرده است. موتور مورد استفاده در این خودرو با بهبودهایی در عملکرد همراه بوده با این حال لکسوس در رابطه با مشخصات فنی آن اطلاعات دقیقی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

مشخصات لکسوس RCلکسوس RCنمای ظاهری لکسوس RC

گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که مدل ۲۰۱۹ لکسوس RC از موتور نسل کنونی
این خودرو، ۸ سیلندر با حجم ۵٫۰ لیتر بهره می‌برد با این تفاوت که لکسوس با ایجاد
تغییراتی در آن باعث افزایش قدرت تولیدی آن شده است. این شرکت ژاپنی برای محصول جدید
خود ۱۰ متفاوت برای بدنه در نظر گرفته که یکی از آن‌ها Blue Vortex Metallic است.
در داخل این خودرو شاهد حضور یک خط خاکستری رنگ بر روی سیستم صوتی و
دریچه‌های هوا هستیم.

لکسوس برای محصول جدید خود ۶ تریم داخلی در نظر گرفته که رنگ‌های مختلفی را
شامل می‌شود. در حالت کلی ۷ ترکیب رنگی برای داخل این خودرو در نظر گرفته شده
که شامل مدل F Sport لکسوس RC نیز می‌شود. اطلاعات بیشتر در رابطه با این خودرو
در ماه اکتبر از سوی شرکت لکسوس منتشر خواهد شد. در زمان اعلام شده مدل ۲۰۱۹
لکسوس RC به صورت رسمی در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پاریس در معرض دید عموم
قرار می‌گیرد و رسانه‌ها به اطلاعات کامل آن دسترسی پیدا می‌کنند.

زومیت و جی اس ام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لکسوس RC مدل ۲۰۱۹ با تغییراتی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..