تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقاضای خودرو بیش از عرضه است

رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: در حال حاضر در استان زنجان تقاضای خودرو بیش از عرضه آن در بازار است.


سیدابوالفضل طاهری اظهار کرد: به دلیل اختلاف بالای قیمت رسمی و آزاد خودرو های داخلی، همه افراد به دنبال خرید خودرو از خودرو سازان و فروش آن در بازار آزاد هستند و به همین دلیل تقاضا ی خرید خودرو سیری‌ناپذیر شده است .

این مسئول ادامه داد: از روز گذشته که موضوع پیش‌فروش سه شرکت ایران‌ خودرو ، سایپا و کرمان‌موتور اطلاع‌رسانی شد، بازار واکنش نشان داد و قیمت‌ها در مقایسه با روز چهارشنبه که به اوج خود رسیده بود، روند نزولی پیش گرفت و به اعتقاد فعالان بازار ریزش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شد، بازار خودرو نسبت به خبر پیش‌فروش، عکس‌العمل نشان دهد، محدودیت در فروش یکساله، نداشتن خودرو متقاضی و خرید برای بار اول است. از طرفی عرضه سراسری سه شرکت خودرو ساز هم نکته دیگری بود که باعث شد قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر قرار گیرد.

طاهری خاطرنشان کرد: هفته گذشته قیمت پراید به ۴۳ میلیون تومان رسید، اما این نرخ روز گذشته به ۳۲ میلیون تومان کاهش یافته است و بالاتر از این رقم را کسی خرید و فروش نمی‌کند ولی در سایر برندهای خودرو به غیر از سایپا هنوز کاهش قیمت‌ها اعمال نشده است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل، یادآور شد: در حال حاضر در استان زنجان تقاضا ی خودرو بیش از عرضه آن در بازار است و از این‌رو به مردم توصیه می‌شود که دست از خرید بردارند و سراغ نمایشگاه‌هایی بروند که با قیمت واقعی عرضه خود را آغاز می‌کنند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقاضای خودرو بیش از عرضه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..