تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلستان استان قهرمان خیز کشتی کشور است


گلستان استان قهرمان خیز کشتی کشور استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رضا لایق دبیر فدارسیون کشتی در مجمع انتخابات فدارسیون کشتی گفت: موفقیت های ورزشی کشتی عامل نشاط جامع وامید به زندگی است و مردم با کشتی زندگی می کنند .

لایق با اشاره به پتانسیل گلستان در رشته کشتی گفت : این استان قهرمان خیز است و زمانی مازندران قهرمانان نامی خود را از استان گلستان تزریق می کرد.

دبیر فدراسیون کشتی گفت : نوکنده مهد کشتی ایران بود و جلوتر از جویبار قرار داشت و قهرمانانی از نوکنده و منطقه گلستان در تیم مازندران و تیم ملی حضور داشتند.

وی گفت موفقیت های بدست آمده کشتی کشور از گلستان بود‌ و پتانسیل موفقیت کشتی در این استان وجود دارد‌.

لایق با اشاره به جایگاه کشتی گلستان در کشور گفت : ملاح رئیس کشتی استان بسیار فعال پیگیر هستند و با میزبانی مسابقات کشتی باعث شد جایگاه کشتی گلستان طی دوسال گذشته براساس ارزش یابی فدراسیون کشتی از یازدهم به هفتم کشور برسد.

وی ادامه داد : این جایگاه نشان دهنده نتیجه فعالیت و برنامه ریزی وقدرت کشتی این استان است.

دبیر فدارسیون کشتی گفت : قرارگرفتن گلستانی های کشتی گیر در قالب یک تیم نشان دهنده پتانسیل و خواستن موفقیت این استان است.

لایق گفت : برگزاری مسابقات ساحلی نشان دهنده پویایی کشتی استان است و فدراسیون انتظار توجه بیشتر استان
به کشتی آزاد دارد‌ و جایگاه کشتی آزاد بهتر می شود.

دبیر فدارسیون گفت : ان شالله بتوانیم سال آینده با برنامه ریزی مسابقات بین المللی کشتی در گلستان برگزار کنیم و از کشتی گیران استان گلستان در تیم نماینده کشور باشند‌.

وی گفت : انتخابات مجمع که با یک کاندید برگزار شد جالب نبود و حتما در کنار موافقین باید منتقدین هم حضور داشته باشند زیرا نقد موجب موفقیت می شود.

انتهای پیام /ع

صحبت های دبیر فدراسیون کشتی در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلستان استان قهرمان خیز کشتی کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..