تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزدی ۶ شخصیت سیاسی عراق برای ریاست پارلمان

خبرگزاری فارس: «محمد علی زینی» رئیس سِنی پارلمان عراق عصر امروز دوشنبه اعلام کرد که شش نفر از شخصیت‌های سیاسی عراق کاندید تصدی سمت ریاست پارلمان شدند.

یک منبع پارلمانی در گفت‌وگو با السومریه نیوز گفت: رئیس سِنی پارلمان عراق در جلسه امروز اعلام کرد که شش شخصیت نامزد ریاست پارلمان شدند و ادامه جلسه پارلمانی به فردا موکول شده است.

منبع پارلمانی تاکید کرد که ائتلاف الوطنیه به ریاست ایاد علاوی، «طلال الزوبعی» را برای ریاست پارلمان معرفی کرده است.

منابع پارلمانی می‌گویند که «محمد الحلبوسی، محمد تمیم، احمد الجبوری، طلال الزوبعی، اسامة النجیفی، رشید العزاوی» ۶ نفری هستند که کاندیدا شدند.

«تحالف القوی» (ائتلاف گروه‌های عراقی) وابسته به اهل سنت هفته گذشته اعلام کرد که محمد الحلبوسی را برای تصدی ریاست پارلمان معرفی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزدی ۶ شخصیت سیاسی عراق برای ریاست پارلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..