تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد ۱۲ ساله لیونل مسی شکسته شد

 وبسایت نود: فیفا عصر امروز اسامی نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد که کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ و محمد صلاح ۳ نامزد نهایی امسال خواهند بود. نکته قابل توجه در این زمینه، غیبت لیونل مسی در میان نامزدهای نهایی است.

آخرین بار در سال ۲۰۰۶ بود که لیونل مسی جایی در بین ۳ نامزد اصلی این جایزه قرار نگرفت. در آن سال فابیو کاناوارو با غلبه بر زین الدین زیدان و رونالدینیو توانست برنده جایزه مرد سال فوتبال جهان شود.

از سال ۲۰۰۷ مسی خود را به جمع ۳ نامزد نهایی رساند. او در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ به ترتیب بعد از کاکا و کریس رونالدو رتبه دوم را کسب کرد. سپس نوبت به خودنمایی خود مسی رسید که در سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ برای چهار سال متوالی مرد سال فوتبال جهان باشد.

مسی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ رقابت را به رونالدو واگذار کرد و در سال ۲۰۱۵ مجددا این عنوان را از آن خود کرد. از سال ۲۰۱۶ و تغییر مسیر فیفا و فرانس فوتبال و ابداع جایزه The Best نیز مسی در دو سال متوالی مغلوب رونالدو شد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

علیرغم فتح دوگانه داخلی فوتبال اسپانیا کسب عنوان پیچیچی و کفش طلای اروپا، نام مسی در بین سه نامزد نهایی جایزه فیفا برای سال ۲۰۱۸ دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد عدم توفیق بارسا در لیگ قهرمانان اروپا و البته ناکامی آرژانتین در جام جهانی با حذف در مرحله یک هشتم نهایی، بیشترین تاثیر را در عدم حضور مسی در بین سه نامزد اصلی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد ۱۲ ساله لیونل مسی شکسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..