تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیجیان شهرستان نظرآباد اقتدار خود را نشان خواهند داد

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در گفتگو با «بسیج» ؛

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد گفت : بسیجیان شهرستان نظرآباد با شرکت در رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" اقتدار دفاعی و نظامی خود را نشان خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار محمد جانمحمدلو همزمان با آغاز رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: بسیجیان شهرستان نظرآباد با شرکت در رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" اقتدار دفاعی و نظامی خود را نشان خواهند داد.

بسیجیان شهرستان نظرآباد اقتدار خود را نشان خواهند داد
 وی هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی و بالا بردن توان نظامی در مقابله با هرگونه بحرانها بیان کرد.


فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد خاطرنشان کرد: در رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" ابتدا نیروهای بسیج در سوله صالحین حوزه ۷۱۷ تجمع کردند و پس از تجهیز شدن ، به صورت پیاده روی گردانی از سوله تا حسینیه قمربنی هاشم علیه السلام میدان شهریار شهرک سیدجمال الدین حرکت کردند ،و پس از سخنرانی نیروهای بسیجی به سمت اردوگاه قدس ناحیه نظرآباد اعزام شدند .


پاسدار جانمحمد لو در ادامه تصریح کرد : نیروهای بسیج در این اردوی یک روزه آموزش چادر زنی و کلاس پدافند غیر عامل و عوارض زمین و اجرای کلاس آموزشی سلاح های سازمانی و راهپیمایی شبانه و اجرای پاسگاه فرماندهی خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیجیان شهرستان نظرآباد اقتدار خود را نشان خواهند داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..