تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در همدان خبر داد.

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در همدان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش در راستای ایجاد امید و اقتدار در جامعه و ایجاد یأس و ناامیدی در دل دشمن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش در 32استان کشور برگزار خواهد شد گفت : در استان همدان این رزمایش طی سه مرحله صورت خواهد گرفت.

خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..