تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون‌های فعال فرهنگی هنری مساجد شناسایی و معرفی می‌شوند

حجت الاسلام ارزانی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما:

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از شناسایی و معرفی کانون‌های برتر سطح کشور خبر داد.

کانون‌های فعال فرهنگی هنری مساجد شناسایی و معرفی می‌شوندحجت الاسلام ارزانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: رتبه بندی کانون‌ها از بین ۲۴ هزار کانون سراسر کشور براساس شاخصه‌ها در حال ارزیابی است و براساس برنامه‌هایی که مطابق با شعار سال و سند ۱۴۱۴ دارند و همچنین رتبه دهی در سامانه سجا، بچه‌های مسجد و رتبه دهی کانون‌های همتراز معرفی می‌شوند.

وی افزود: در تهران ۱۲۰۰ کانون فرهنگی مساجد فعالند که از میان آن‌ها حدود ۴۰ کانون برتر وجود دارند و همچنین در سطح کشور در حال رتبه بندی هستند که این رتبه بندی شناور است.

حجت الاسلام ارزانی تاکید کرد: بچه‌های مسجد در طول ۲۵ سال محصولات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف تهیه کرده اند که ماحصل آن ۷ جشنواره در ۲۹ رشته است که همه این‌ها در قالب مجموعه چند رسانه‌ای بچه‌های مسجد ارائه شده است.

وی افزود: جشنواره سرود، هنر‌های تجسمی و جشنواره مد‌ها متان و تئاتر مسجد برنامه‌های شاخصی بودند که خط مشی ما را برای برنامه‌های بعدی کانون‌ها در مساجد و همچنین بحث‌های آموزشی و توانمند کردن مخاطبان این جشنواره‌ها مشخص می‌کنند.

حجت الاسلام ارزانی تاکید کرد: از این به بعد در فضای مجازی و هنر‌های تجسمی ورود بیشتری پیدا خواهیم کرد و جشنواره‌های امسال نیز در شب تولد حضرت زهرا (س) با قدردانی و معرفی برگزیدگان دستاورد‌های خود را اعلام می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون‌های فعال فرهنگی هنری مساجد شناسایی و معرفی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..