تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده باسابقه ایرانی اپرا می‌خواند

شورا کریمی آهنگساز اپرای عروسکی «عشق» به کارگردانی بهروز غریب پور با اشاره به جزییات همکاری خود با این پروژه موسیقایی – نمایشی توضیح داد: فروردین ماه امسال بود که استاد غریب پور از طریق علی حضرتی تهیه کننده فیلم سینمایی Movie «اردک لی» با من تماس گرفت ودرباره حضورم در پروژه عروسکی اپرای «عشق» صحبت هایی انجام داد که در نهایت این افتخار را پیدا کردم تا در این اپرا به عنوان آهنگساز حضور داشته باشم.

کریمی در ادامه گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد کارهای مربوط به ساخت موسیقی فیلم انجام گرفته و تا چند روز آینده نیز مابقی کارها انجام خواهد شد. این در حالی است که گروه خوانندگان کار نیز مشخص شده که طی آن آقای داود آزاد آهنگساز و خواننده مطرح موسیقی کشورمان به عنوان خواننده نقش شیخ صنعان و خانم روشنک کی منش نیز ایفاگر نقش دختر ترسا خواهند بود. این در حالی است که هنرمندان دیگری نیز در این اثر به عنوان خواننده حضور دارند که اطلاعات تکمیلی مربوط به آنها طی هفته های آینده اطلاع رسانی خواهد شد. به هر ترتیب بعد از پایان ساخت موسیقی کار فضا را به گونه ای آماده خواهیم کرد که کار موسیقی اثر هرچه زودتر به تمرین های گروه برسد.

کریمی با اشاره به متفاوت بودن تجربه آهنگسازی این اثر با سایر کارهایش گفت: قطعا ساخت موسیقی این کار برای من تجربه بسیار متفاوتی خواهد بود، ضمن اینکه با توجه به سابقه ای که از آثار قبلی استاد غریب پور سراغ دارم فکر می کنم این موسیقی نسبت به اپراهایی از این دست از جمله اپرای حافظ، اپرای سعدی، اپرای مولانا از فضای متفاوت تری به لحاظ موسیقایی برخوردار است. به هر حال داستان شیخ صنعان به شکلی است که جغرافیای آن دربرگیرنده سرزمین های شرقی و سرزمین های غربی است. از این رو ما در این کار علاوه بر اینکه شاهد اجرای هفت دستگاه موسیقی ایرانی هستیم، به اجرای آثاری از موسیقی کلاسیک غربی و حتی موسیقی کلیسا نیز می پردازیم که ترکیب این دو در صحنه های مختلف می تواند جالب توجه باشد.

این آهنگساز درباره ترکیب نوازندگان نیز اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته گروه نوازندگان اپرا مجموعه ای متشکل از نوازندگان حرفه ای و جوانان مستعد موسیقی کشورمان هستند که فکر می کنم ترکیب موسیقایی این دو گروه بتواند فضای بسیار جالبی را برای ما فراهم کند. به هر حال چنین اجراهایی می تواند مقدمه خوبی برای حضور هنرمندان جوان و مستعدی باشند که تاکنون فرصتی برای عرض اندام و اجرای برنامه د رکنار حرفه ای ها نداشتند.

اپرای عروسکی «عشق» برگرفته از داستان شیخ صنعان عطار نیشابوری از تازه ترین تولیدات گروه «آران» به طراحی و کارگردانی بهروز غریب پوراست که مهر و آبان ماه سال جاری اجرا می شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واکنش تند آستان قدس رضوی به جنجال راه اندازی دفتر امور عقد موقت در حرم رضوی !

شهرداریچی های تهران گوش کودک زباله گرد را با تیغ بریدند؟ + فیلم

راز مرگ‌ های عجیب فارغ‌ التحصیلان یک دانشکده!

کشف جسد دختر زیبا پس از گمشدن! + عکس

شکایت قضایی«الهام چرخنده» از خواهران منصوریان! + سند

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

حمله خونین مرد شیطان صفت به پلیس افسریه تهران / او یک زن را در تاریکی شب به دام انداخته بود

دلیل احمقانه مرد 40 ساله برای تجاوز به 3 دختر زیر 18 ساله اش

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده باسابقه ایرانی اپرا می‌خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..