تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه پلیس از آزادی قاچاقچیان محکوم به اعدام یا حبس ابد

سردار محمد مسعود زاهدیان در نشست خبری صبح امروز خود در خصوص چرایی آزادی Freedom تعدادی از قاچاقچیان بزرگ موادمخدر از زندان Prison با قید وثیقه در حالی که به اعدام execution و حبس ابد محکوم شده بودند اظهار کرد: الحمدالله در سطوح عالی کشور و قوه قضائیه عزم بر برخورد با قاچاقچیانمواد مخدر Drugs است و هرجا ما با موارد اینچنینی برخورد کردیم و آن را منعکس کردیم، دوستان ورود کردند؛ اخیراً یکی از قاچاقچیان اصلی مواد مخدر با تبانی فردی دیگر، مسئولیت حمل مواد مخدر را به گردن وی انداخت و این قاچاقچی Smuggler توانسته بود با قید ضمانت آزاد شود که ما به محض اطلاع از این امر، موضوع را به سیستم قضائی منعکس کردیم و این فرد مجدداً دستگیر شد.
چرا برخی قاچاقچیان بزرگ بعد از حکم اعدام و یا حبس ابد، آزاد می‌شوند؟
رئیس پلیس Police مبارزه با موادمخدر ناجا در پاسخ به این سوال که «این امر برای پرونده‌های در حال بررسی امکان‌پذیر است ولی در مواردی که حکم اعدام و یا حبس ابد صادر شده، چنین روش‌هایی برای آزادی از زندان ممکن نیست» گفت: البته مواردی هم وجود داشته که فرد در زندان با سوءاستفاده از موضوع «استیناف» و موارد دیگر توانسته احکام را برگرداند؛ در این موارد هم بعد از پیگیری، به نتیجه رسیده‌ایم؛ متاسفانه اشکالاتی در این بخش هست و افراد با روش‌های مختلف مسیر پرونده را تغییر داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در توافق با دادستان کل کشور مقرر شد تا احکام صادره برای قاچاقچیان مواد مخدر که در اختیار دستگاه قضایی قرار می‌گیرند، پس از صدور حکم به پلیس نیز ابلاغ شود تا اگر جایی انحراف پیدا شد بتوانیم به موقع پیشگیری کنیم. البته ما باید هوشیارتر باشیم.
زاهدیان گفت: همچنین مقرر شده تا قاچاقچیان بزرگ و سرشبکه‌های اصلی موادمخدر پس از دستگیری، با هماهنگی قوه قضائیه به تهران منتقل و در تهران محاکمه شوند تا رسیدگی به اتهامات این افراد با وحدت رویه و شیوه مشخصی رسیدگی شود و دیگر در استان‌ها این اتفاقات نیافتد. در تهران هم اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است. 
نفر دوم باند تمساح خلیج دستگیر شد
وی در پاسخ به سوال چرایی مشخص نشدن احکام قاچاقچیان بزرگ و سرشبکه‌های بین المللی مواد مخدر، سال‌ها پس از دستگیری آن‌ها از جمله تمساح خلیج با 2 هزار میلیارد تومان گردش مالی، قورباغه مکران با ترانزیت بیش از 800 کیلوگرم مواد مخدر، سلطان کوکائین و ... که چندین سال از زمان دستگیری آن‌ها می‌گذرد افزود: به عنوان مثال پرونده تمساح خلیج به واسطه ابعاد مختلف آن‌ها و زمان‌بر بودن شناسایی اموال این قاچاقچی هنوز در حال رسیدگی است و حتی پس از دستگیری این فرد، 10 نفر در باند وی در حال فعالیت و ادامه مسیر او بودند که 2 ماه پیش موفق به دستگیری وی شدیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واکنش تند آستان قدس رضوی به جنجال راه اندازی دفتر امور عقد موقت در حرم رضوی !

شهرداریچی های تهران گوش کودک زباله گرد را با تیغ بریدند؟ + فیلم

راز مرگ‌ های عجیب فارغ‌ التحصیلان یک دانشکده!

کشف جسد دختر زیبا پس از گمشدن! + عکس

شکایت قضایی«الهام چرخنده» از خواهران منصوریان! + سند

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

حمله خونین مرد شیطان صفت به پلیس افسریه تهران / او یک زن را در تاریکی شب به دام انداخته بود

دلیل احمقانه مرد 40 ساله برای تجاوز به 3 دختر زیر 18 ساله اش

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه پلیس از آزادی قاچاقچیان محکوم به اعدام یا حبس ابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..