تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش فاصله طبقاتی در انگلستان

بر اساس آمار جدید، نابرابری ثروت در انگلیس موجب شده که در حال حاضر در لندن، خانواده‌های ثروتمند ۲۴ برابر ثروتمندتر از فقرا شوند و در دیگر مناطق انگلیس نیز از زمان شروع بحران مالی جهانی روند مشابهی ایجاد شده است.

بر اساس آمار جدید، نابرابری ثروت در انگلیس موجب شده که در حال حاضر در لندن، خانواده‌های ثروتمند ۲۴ برابر ثروتمندتر از فقرا شوند و در دیگر مناطق انگلیس نیز از زمان شروع بحران مالی جهانی روند مشابهی ایجاد شده است.

از زمان بحران مالی، نابرابری و فاصله طبقاتی در بیشتر مناطق بریتانیا گسترش یافته است.

محقق این تحقیق گفت: ارزش موجودی خانوارها مانند دارایی‌ها، حقوق بازنشستگی، دارایی‌های مالی در سال های ۲۰۱۴-۲۰۱۶ به میزان ۱۲.۸ تریلیون پوند (۱۷ تریلیون دلار) بوده است. در واقع، دارایی افراد ثروتمند ۲۲ درصد رشد داشته و دارایی افراد کم درآمدتر ۱۳ درصد افزایش یافته است.

در لندن میانگین ارزش خانه بیش از دو برابر میانگین ملی بوده و این شکاف در بسیاری از نقاط دیگر این کشور نیز گسترش یافته است. در ولز، شرق میدلندز، شمال شرقی و شرق انگلستان و یورکشایر افراد کم درآمد وضعیت بدتری نسبت به قبل از بحران مالی دارند.

کنور داریسی - تحلیلگر ارشد سیاستگذاری و تحلیلی، گفت: سرمایه افراد ثروتمند موجب نابرابری در مناطق می‌شود و این شکاف در اقتصاد بسیار مهم است و موجب بهبود و یا بدتر شدن زندگی اقتصادی افراد در کشور خواهد شد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/597183

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش فاصله طبقاتی در انگلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..