تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید ظریف با بشار اسد دیدار کرد

ظریف و بشار اسد بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی دو کشور و حضور شرکت‌های ایرانی در بازسازی سوریه، بعد از پیروزی مقاومت و مقابله با تروریسم تأکید کردند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (دوشنبه) به دمشق سفر کرده، در ادامه دیدارها با مقامات سوری با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار در تاکید کردند که پس از پیروزی مقاومت و مقابله با تروریسم ضروری است ایران و سوریه در زمینه‌های مختلف به ویژه اقتصادی همکاری‌های خود را توسعه داده و شرکت‌های ایرانی در دوره بازسازی سوریه حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

<a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'>ظریف 
</a> با <a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'> بشار اسد 
</a> دیدار کرد

همچنین طرفین در خصوص مهمترین مسائل روابط دوجانبه، منطقه‌ای، لزوم بازگشت آوارگان و سایر موضوعات مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کردند.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در این سفر «حسین جابری‌انصاری» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی همراهی می‌کند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/597182

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...

آرشیو کوتاه و خواندنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید ظریف با بشار اسد دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..