تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد/عکس

ساعت 24-کارکنان بیمارستانی در هند در اقدامی غیرانسانی با جسد یک بیمار سلفی گرفتند.

این روزها که بازار عکس های سلفی داغ است، مردم با عکاسی از خود و حتی از کوچکترین و خصوصی ترین مسائل شخصی شان، این موضوع را درنظر نمی گیرند که چه قدر این تصاویر وحشتناک و خصوصی می تواند با روح و روان دیگران بازی کند و بدون قید و بند خاصی آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند که این مسئله از نظر روانپزشکان رفتاری منفعلانه است.


کارکنان بیمارستان «کامیننی» در «تلانگانا» هند با جسد یک بیمار که در یک حادثه تصادف جان خود را از دست داده بود سلفی گرفتند. این اقدام غیر انسانی کارکنان بیمارستان کاربران رسانه‌های اجتماعی را شوکه کرد و نسبت به آن و اکنش نشان دادند. لازم است بدانید که در پی انتشار این تصویر رئیس بیمارستان پرستاران را توبیخ کرد.

در ادامه می توانید تصویری از سلفی بی شرمانه کارکنان این بیمارست با جسد یک مرد را مشاهده کنید.

اخبار,اخبار گوناگون,عکس سلفی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..