تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Planet Commander 1.19.245 – بازی اکشن “فرمانده سیاره” اندروید + مود

دانلود امروز 55+

آخرین آپدیت دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

1

نسخه 1.19.245

دوست داشتن 6

Planet Commander 1.19.245 + Mod – بازی فضایی هیجان انگیز “فرمانده سیاره” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و کریستال نامحدود) به صورت جداگانه
بازی اینترنتی و آنلاین است

Planet Commander – فرمانده سیاره یک بازی اکشن آنلاین هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Azur Interactive Games Limited برای اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دانلود کاربران عرضه شده و ما قصد معرفی آن را حضور شما عزیزان داریم. در این بازی شما فرمانده ی یک کشتی فضایی کوچک هستید که وظیفه ی حمله به دشمنان فضایی و دفاع از سیاره ی خود در برابر آنها را خواهید داشت. با سفینه ای کوچک شروع خواهید کرد اما همزمان با حرفه ای و بزرگ تر شدن مرکز فرماندهی خود کشتی جنگی بزرگ تری در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با قدرت هرچه بیشتر در برابر حریفان قرار بگیرید. با جمع آوری سکه قسمت های مختلف فضاپیمای خود را ارتقا دهید تا علاوه بر دفاع بهتر و دیدن صدمه ی کمتر در برابر دشمنان بتوانید بهتر به آنها حمله کنید. همانطور که در ابتدا گفته شد این بازی به صورت آنلاین می باشد و شما با حریفان واقعی روبرو می شوید اما حالت های مختلف دیگری نیز در بازی انتظار شما را می کشند تا رکورد خود را ثبت کنید. با بالا رفتن مهارت و ارتقا فضاپیمای خود، رتبه ی خود را بالاتر ببرید تا در میان بازیکنان برتر قرار بگیرید. این بازی با داشتن گیم پلی جذاب و گرافیک سه بعدی مطمئناً نظر شما کاربران بخصوص طرفداران بازی های اکشن را به خود جذب خواهد کرد. پس اگر به بازی Planet Commander علاقه مند شده اید همین حالا این بازی را از سرور های پرقدرت فارسروید به صورت رایگان دانلود کنید!

برخی ویژگی های بازی فوق العاده زیبای Planet Commander اندروید :

داشتن 6 کلاس مختلف از کشتی های هوایی داشتن لیگ های جذاب از برنزی تا الماسی بازی آنلاین در برابر بازیکنان واقعی قابلیت شخصی سازی قسمت های مختلف کشتی هوایی بیشتر از 20 نوع فضاپیمای جنگی برای انتخاب گرافیک زیبای 3 بعدی و گیم پلی جذاب

بازی Planet Commander – فرمانده سیاره تاکنون بیشتر از 1 میلیون بار توسط کابران در گوگل پلی دانلود شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را از مجموع 65 هزار رای کسب کند. شما قادرید با دیدن تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی نسخه ی معمولی و نسخه ی مود این بازی را به صورت جداگانه از سرور های پرسرغت فارسروید دانلود نمایید.

تغییرات نسخه v1.19.245 :

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

Planet Commander




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Planet Commander 1.19.245 – بازی اکشن “فرمانده سیاره” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..