تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Smart Compass Pro 2.6.9 – قطب نما هوشمند و دقیق اندروید !

دانلود امروز 11+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

2

نسخه 2.6.9

دوست داشتن 2

Smart Compass Pro v2.6.9 – اپلیکیشن قطب نمای هوشمند و پر کاربرد اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

یکی از مهم ترین ابزار های اختراع شده توسط انسان ها قطب نما هستند که با گذشت هزاران سال از اختراعش هنوز نیز افراد زیادی برای مسیر یابی های خود از آن استفاده می کنند. گر چه امروزه قطب نما ها نیز همانند دیگر وسایل به صورت برنامه هایی کاربردی در دیوایس های هوشمند دیده می شوند. اگر شما نیز جزو کاربران همیشکی سایت فارسروید باشید، خواهید دانست که در پست های گذشته شما را با مجموعه ابزار Smart Tool آشنا کرده ایم که در این پست قصد داریم قطب نمای آن را با امکاناتی بیشتر در اختیارتان قرار دادیم. Smart Compass Pro عنوان یک قطب نمای هوشمند و سومین ابزار اسمارت تولز می باشد که توسط کمپانی Smart Tools co توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق به کاربران خود کمک می کند در هر زمان و مکانی به صورت کاملا حرفه ای و دقیق جهت های اصلی و فرعی جغرافیایی را تشخیص دهند و به اطلاعات گوناگونی دسترسی داشته باشند. در میان تمامی قابلیت های این قطب نما شاید بتوان نمای دوربین آن را جزو بهترین ها دانست ؛ به صورتی که تنها با فعال کردن دوربین و گرفتن آن بر روی هر منظره ای خواهید دانست که جهت های جغرافیایی به چه صورتی هستند. بهتر است استفاده از دیگر حالت های موجود را از دست ندهید و بنا بر نیاز های خود از هر کدامشان نهایت استفاده را داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Smart Compass Pro اندروید :

بهره مندی از یک قطب نمای هوشمند با توانایی های گوناگون نمای دوربین برای نمایش قطب نما بر روی مناظر حالت های گوناگون نظیر نقشه، شب، استاندارد و … آشکار ساز فلزی و یافتن فلزات زیر زمین بر اساس میدان مغناظیسی به اشتراک گذاری مکان دقیق خود با دوستانتان قبله نمایش بی نقص نبود هیچ گونه تبلیغاتی در محیط برنامه

اپلیکیشن Smart Compass Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع به عنوان یک قطب نمای حرفه ای توانسته است با قیمت 1.99 دلاری خود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سایت فارسروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه v2.6.9 :

* اضافه شدن پشتیبانی از اندروید 8.0

Smart Compass Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Smart Compass Pro 2.6.9 – قطب نما هوشمند و دقیق اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..