تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم The Matrix Reloaded 2003 دوبله فارسی

دانلود فیلم The Matrix Reloaded 2003 دوبله فارسی

نام فارسی: ماتریکس ۲

اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: ۷.۲

ژانر: اکشن،علمی تخیلی

فرمت:MKV

کیفیت: BluRay

مدت زمان: ۱۳۸ دقیقه

محصول کشور: آمریکا

سال ساخت: ۲۰۰۳

کارگردان: Lana Wachowski,Lilly Wachowski

بازیگران فیلم The Matrix Reloaded 2003: Ray Anthony,Christine Anu,Andy Arness,Alima Ashton-Sheibu,Helmut Bakaitis,Steve Bastoni,Don Battee,Monica Bellucci,Daniel Bernhardt,Valerie Berry,Ian Bliss,Liliana Bogatko,Michael Budd,Stoney Burke,Kelly Butler

خلاصه داستان فیلم The Matrix Reloaded 2003: نئو و رهبران شورش تخمین میزنند که حدود ۷۲ ساعت تا حمله ۲۵۰ هزار ماشین به صهیون، وقت دارند. در همین زمان نئو باید تصمیم بگیرد که چگونه ترینیتی را از سرنوشت تاریکی که در رویا برایش دیده، نجات دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم The Matrix Reloaded 2003 دوبله فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..