تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب لباس مناسب برای اندام گلابی شکل

انتخاب لباس برای اندام گلابی شکل  اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل

همه افراد اندام شان دارای شکل خاصی است در مبحث گذشته ما به انتخاب لباس برای اندام مستطیلی یا ورزشی پرداختیم.در این مبحث میخواهیم به انتخاب لباس برای اندام گلابی شکل یا مثلثی بپردازیم .این گونه اندام ها دارای شانه های باریک و باسن های بزرگ هستند.ما به راهنمایی شما عزیزان در انتخاب لباس می پردازیم پس با ما همراه باشید

راهنمای انتخاب لباس مناسب اندام گلابی(مثلثی)

بهترین انتخاب برای اندام مثلثی این است که شانه هارا کمی پهن تر نشان دهیم و توجه را از سمت پایین تنه به بالا تنه جلب کنیم به وسیله لباس های رنگ های جیغ و استفاده از اکسسوری های گردنبند و گوشواره های زیبا ،شال و دستمال گردن ،باید از رنگ های روشن برای لباس بالا تنه و از رنگ های تیره برای پایین تنه استفاده کرد.از شلوارهای تنکگ و دامن های کوتاه نیز استفاده نکنیم.

اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل

انتخاب بلوز برای اندام گلابی شکل 

اگر دارای اندام گلابی شکل هستید  برای لباس های بالا تنه از رنگ های جیغ و طرح های درشت استفاده کنید. می توانید از تاپ های کارشده و یا طرح های درشت استفاده کنید تا شانه های شما پهن تر نشان داده شود.یقه های باز مثل یقه قایقی و یقه گرد معمولا شانه ا را درشت تر نشان می دهد. یقه هایی که سینه را بزرگ تر نشان می دهد مثل یقه قلبی توجه را بیشتر به سمت سینه ها جلب می کند و آن را درشت تر نشان می دهد. یقه های دکلته هم شانه ها و سینه ها را بزرگ تر نشان می دهد.

لباس های مورد انتخاب شما عبارتند از : پیراهن‌های یقه V بلند،پیراهن‌های یقه افتاده،پیراهن‌های آستین کلوش،پیراهن‌های یقه گرد باز

اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل

انتخاب  شلوار و دامن برای اندام‌ گلابی شکل

افرادی که دارای اندام گلابی شکل هستند باید در پایین تنه از لباس ها و شلوار های تیره استفاده کنند .چون رنگ تیره باعث کوچک تر نشان دادن قسمت پایین تنه می شود.از شلوارهای راسته یا گشاد استفاده کنید. برای افرادی که ریزه اندام هستند، نیز مدل‌های دم‌پا گشاد و شلوار‌های کلاسیک بلند و چسبان مناسب‌اند. اگر به شلوار‌های مدل گشاد علاقه دارید، شلوار‌هایی را انتخاب کنید که تا زیر پاشنه بلند باشند.شلوارهای اسکینی باسن را بیشتر نشان می دهد در حالی که شلوارهای راسته و گشاد توجه دیگران را کمتر به سمت باسن جلب می کند. شلوارهای سیگاری نپوشید که اصلا برای تیپ های گلابی مناسب نیستند.

دانم های زیر زانو بپوشید .این دامن ها باعث می شود که توجه را به پایین پاها جلب شود. اما دامن های کوتاه تمام توجه را ناخودآگاه به سمت قسمت های درشت بدن جلب می کند. کمر دامنی که انتخاب می کنید باید دقیقا از بالای باسن و نزدیک کمر باشد و قد آن بالاتر از زانو نباشد. دامن های مدادی نپوشید و به دنبال مدل های چین دار و مدل هایی که روی لبه پایین آن کار شده است باشید.

اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل

انتخاب پیراهن‌ مناسب برای اندام‌ گلابی شکل

گزینه پیراهن های انتخابی برای اندام گلابی شکل، پیراهن‌های یقه افتاده، و یقه‌های کار شده، پیراهن‌های پشت‌باز و آستین‌دار و پیراهن‌هایی که دارای کمربند هستند،مناسبند.لباس های ماکسی هم برای اندام شما مناسب است. به طور کلی از پیراهن و دامن های که تا زیر زانو هستند استفاده کنید البته اگر دامن ها رنگ تیره داشته باشند نیز بهتر است.

اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل

انتخاب کت و ژاکت مناسب اندام‌های گلابی شکل

کت برای اندام گلابی شکل باید بلند تا روی ران ها باشد تا باسن را بپوشاند. میتوان از کت های استفاده کرد روی یقه کت کار شده باشد یا از یقه های پرنسسی استفاده کرده باشند.قانون کلی برای انتخاب شما از نیمه تنه های گشاد استفاده کنید.

انتخاب اکسسوری مناسب برای اندام گلابی شکل

بهترین اکسسوری استفاده از گردنیند لایه ای و گوشواره های برزگ پر زرق و برق و آویزان هستند.

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب لباس مناسب برای اندام گلابی شکل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..