تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر اندازه پستانها، چطور بزرگ بشن؟

امروزه بسیاری از زنان , تمایل دارند بدون انجام عمل های جراحی , افزایش سایز سینه داشته باشند. در این مجله شما را با روش ها و درمان هایی آشنا خواهیم ساخت که باعث افزایش سایز سینه میشوند.

چگونه سایز سینه ی خود را افزایش دهیم؟

غذاهای استروژن ساز بخورید:

هورمون استروژن نقش حیاتی در بدن زنان دارد و برای رشد ویژگی های جنسی زنانه مانند: ران , باسن و سینه ها ضروری میباشد.

اگر به دنبال افزایش سایز سینه هستید , از غذاهایی استفاده کنید که باعث افزایش سایز سینه میشوند. این غذاها عبارت اند از:

- سیب

- دانه های سویا

- لوبیا سبز

- نخود

سینه های خود را ماساژ دهید:

 سینه های خود را ماساژ دهید. تحقیقات نشان میدهد ماساژ منظم سینه , در افزایش سایز سینه مؤثر است زیرا گردش خون را در اطراف سینه افزایش میدهد و باعث میشود سینه های بزرگ تری داشته باشید. برای اینکه به نتیجه ی بهتری برسید , کمی روغن زیتون یا روغن بادام به کف دستان خود بمالید و به صورت دایره ای سینه های خود را ماساژ دهید. از این روش دو بار در روز استفاده نمایید. یکبار در صبح و یکبار هم آخر شب.

گیاه Fenugreek استفاده نمایید:

گیاه Fenugreekدر مناطق مدیترانه رشد میکند و دارای خواص زیادی میباشد و میتواند باعث تحریک غدد پستان و افزایش سایز سینه شود.

از این گیاه به روش های گوناگونی برای افزایش سایز سینه استفاده میشود و محبوب ترین راه برای استفاده از این گیاه , مصرف کپسول های گیاهی آن میباشد.

شبدر قرمز بخورید:

شبدر قرمز که گاهی اوقات به نام های شبدربنفش و یا شبدر شیرین شناخته میشود , دارای خواص زیادی میباشد و علاوه بر اینکه به درمان سرفه و آسم کمک میکند , به عنوان جایگزین برای استروژن کمک میکند و همان طور که گفتیم استروژن در افزایش سایز سینه موثر میباشد.

سینه های خود را با روغن گندم ماساژ دهید :

یکی از قوی ترین روغن هایی که برای افزایش سایز سینه میتوان از آن استفاده کرد روغن گندم میباشد.

شما میتوانید روغن گندم را به سینه هایتان ماساژ دهید تا جریان خون در اطراف سینه افزایش پیدا کند. فقط کافیست چند قطره روغن گندم را به کف دستان خود بمالید و به مدت۱۰ تا ۱۵ دقیقه سینه هایتان را دایره وار ماساژ دهید.‌ این روش را دو بار در روز تکرار کنید تا به نتیجه برسید.

ریشه قاصدک استفاده کنید:

ریشه ی قاصدک دارای مزایای زیادی میباشد و همچنین ریشه قاصدک میتواند به شما کمک کند. از ریشه ی قاصدک میتوانید در چای استفاده نمایید.

پاپایا سبز نوش جان کنید:

پاپایا باعث کشش پوست سینه میشود و همین عامل منجر به افزایش سایز سینه میشود. بهتر است پاپایا را بعد از قاعدگی نوش جان کنید تا متوجه تأثیر این میوه بر افزایش سایز سینه شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر اندازه پستانها، چطور بزرگ بشن؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..