تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش محمدرسول الله 2 در گنبدکاووس برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: رزمایش اقتدارعاشورایی ویژه گردان های بیت المقدس در راستای حفظ و اقتدار و انسجام بسیجبان شهرستان گنبدکاووس فردا همزمان با سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور فرمانده سپاه شهرستان گنبد در نشست خبری گفت : این رزمایش به صورت اردوگاهی است و علاوه بر برنامه های خاص خود، در آن برنامه های متعدد فرهنگی نیز اجرا می شود.

وی تصریح کرد: کار دشمن دشمنی کردن است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با هدف نابودی نظام، تحرکات گوناگونی داشته و دست به تهدید زده است اما مردم و بسیجیان ما همیشه پا دررکاب و پشتیبان ولایت بوده اند و این رزمایش نیز جلوه ای از این ایستادگی و وفاداری است که ان شاالله به نحو احسنت اجرا شود.

قاسم پور افزود: بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون کارنامۀ درخشانی داشته که تقدیم بیش از 80 هزار شهید بسیجی در این سال ها و همچنین جانبازان بسیجی که سالیان سال است با درد و رنج زندگی می کنند در کنار سایر شهدا و جانبازان کشور خود سندافتخار از حضور درخشان بسیج در دفاع از این مرزو بوم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات بسیج در راستای خدمات اجتماعی و جهادی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این رزمایش ، نیروهای بسیجی از ابتدای شهریور ماه در قالب گروههای جهادی در حال خدمت رسانی به مناطق محروم هستند و البته پیش از این نیز با توجه به نیاز مناطق مختلف به ویژه کمک رسانی و عمران مناطق آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه از جمله کرمانشاه همیشه در میدان بوده و هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس خدمات بسیج از سوی قشرهای مختلف بسیجی از جمله جامعه بسیج پزشکی ، بسیج مهندسی و دانشجویی را دارای گستردگی زیادی عنوان کرد که همواره با هدف وحدت و همدلی در جامعه و خدمات رسانی به مناطق محروم و آسیب دیده انجام می شود.

وی گفت: بنا داریم این حرکت های جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم به ویژه بهسازی مدارس، تا پایان شهریورو بازگشایی مدارس ادامه داشته باشد و هدف ما ایجاد و تقویت همدلی بین آحاد جامعه و اعلام آمادگی به دستگاههایی است که خواهان کمک بسیج هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش محمدرسول الله 2 در گنبدکاووس برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..