تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعمال روشنایی به صورت محدود برای رفع خاموشی ها در روز

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: اعمال روشنایی به صورت محدود، جهت رفع خاموشی ها در طول روز، انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی برق تبریز، عادل کاظمی، با اشاره به عیب یابی و رفع خاموشی های  روشنایی معابر، اعمال روشنایی، در مسیر های اصلی و اتوبان گفت:روشنایی اعمال شده در طول روز به صورت کاملا محدود، کنترل شده و در صورت طولانی بودن مسیر، اعمال روشنایی به صورت پست به پست، انجام می شود.

وی تاکید کرد: حضور و نظارت کامل تکنسین های روشنایی معابر، در طول زمان سرویس به همراه پرسنل پیمانکار، برای رفع خاموشی الزامی است.

کاظمی با اشاره به اهمیت عدم تعمیرات در شب اذعان کرد: به علت احتمال تصادف و عدم دید کامل سیمبان ضروری است تعمیرات در طول روز انجام شود.

وی ادامه داد: برای انجام  تعمیرات در طول روز، لزوما باید چراغ ها روشن باشد تا عیب یابی کامل و صحیح انجام شود .

کاظمی اظهارداشت: یکی از وظایف مهم شرکت توزیع نیروی برق تبریز رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر در حوزه عملیاتی شرکت می باشد .

وی افزود: مامورین شرکت توزیع به منظور بررسی وضعیت عیوب شبکه روشنایی و اطلاع از اشکالات لامپ ها و چراغ ها ناچارند در طول روز شبکه روشنایی را در برخی مناطق اعمال روشنایی نمایند تا امکان عیب یابی و شناسایی اشکالات میسر و فراهم گرد، سپس نواقص را برطرف نمایند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در صورتیکه مردم عزیز مشاهده نمایند چراغ ها در طول روز در برخی از مناطق روشن می باشد ممکن است به علت انجام عیب یابی و یا منشا اتصالی بوده باشد و با اطلاع رسانی به مرکز 121 قابلیت رسیدگی و رفع و یا پاسخگویی را خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعمال روشنایی به صورت محدود برای رفع خاموشی ها در روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..