تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بیش از ۲۰۰ پیر غلام حسینی در اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: بیش از ۲۰۰ پیرغلام در اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در لرستان حضور می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حبیب‌اله خجسته پور امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: هر ساله در کشور در روز‌های منتهی به ماه محرم از افرادی که سابقه طولانی در مداحی برای سالار و سرور شهیدان دارند تحت اجلاسی به نام پیر غلامان تقدیر صورت می‌گیرد.

وی افزود: امسال با همکاری سازمان صدا و سیما و مشارکت استانداری لرستان این اجلاس صبح روز چهارشنبه با حضور رئیس صداسیمای ملی، استاندار لرستان در حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد افتتاح می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان اظهار کرد: همچنین فردا بعد از ظهر از ساعت ۱۸ لغایت ۱۹ مراسم استقبال از پیرغلامان در در گلزار شهدا با حضور هیئات مذهبی استان صورت می‌گیرد.

خجسته‌پور گفت: در این اجلاس بیش از ۲۰۰ پیر غلام از سراسر کشور حضور داشته و در کنار آن ۲۰ کشور اسلامی نیز در این اجلاس نماینده دارند.

وی تصریح کرد: بعد از مراسم افتتاحیه به علت نزدیکی ایام عزاداری ماه محرم دو کارگاه آموزشی برای مداحان و با حضور استادان برجسته در بعد از ظهر چهارشنبه و صبح پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

این مسوول بیان کرد: مجموعه استانداری لرستان تلاش کرده در خلال این برنامه، فرهنگ عزاداری لرستان را نیز معرفی کند و این کار را با طراحی پوستری بر اساس عزاداری مردم لرستان در روز عاشورا آغاز کرده و با پخش کلیپی از آیین گل‌مالی مردم خرم‌آباد در روز عاشورا به پایان می‌رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد:مراسم اختتامیه این اجلاس پنجشنبه شب در باغ محوطه گلستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم توسط سه شبکه رسانی ملی به صورت زنده تحت پوشش قرار می‌گیرد، بیان داشت: یکی از برنامه‌های سالانه این اجلاس معرفی یک نفر به عنوان پیر پیرغلامان است، لذا در اجلاس امسال مرحوم حاج حبیب نیکنام مداح با سابقه لرستانی تحت این عنوان معرفی شده و از خانواده ایشان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بیش از ۲۰۰ پیر غلام حسینی در اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..