تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد اکران چهار فیلم سینمایی ثبت شد/ آغاز اکران چراغ‌های ناتمام از چهارشنبه

فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، از ثبت قرارداد اکران چهار فیلم سینمایی جدید خبر داد.

به گزارش سینماخبر  غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش،  درباره مصوبات امروز این شورا گفت: قرارداد اکران فیلم های «مغز‌های کوچک زنگ زده» در گروه آزادی بعد از «پشت دیوار سکوت»،  «لازانیا» در گروه ماندانا بعد از «یک کیلو و بیست و یک گرم»، «هشتگ» در گروه زندگی بعد از «آخرین بار سحر را کی دیدی؟» و «خانم یایا» در گروه ایران بعد از «جاده قدیم» ثبت شد.

وی افزود: همچنین «یک کیلو و بیست و یک گرم» از چهارشنبه ۱۴ شهریور به جای «همه چی عادیه» اکران می‌شود. قرارداد اکران «چراغ‌های ناتمام» در گروه باغ کتاب هم بعد از «دم سرخ‌ها» ثبت شد و از چهارشنبه به روی پرده می‌رود. اکران «دم سرخ‌ها» و «همه چی عادیه»در زیرگروه ها ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد اکران چهار فیلم سینمایی ثبت شد/ آغاز اکران چراغ‌های ناتمام از چهارشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..