تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی وزیر ورزش و جوانان از صدا و سیما

وزیر ورزش و جوانان از حمایت‌ سازمان صدا و سیما از ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های آسیایی جاکارتا تشکر کرد.

به گزارش سینماخبر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ وزیر ورزش و جوانان از حمایت‌های سازمان صدا و سیما از ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های آسیایی جاکارتا تشکر کرد.

وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای که برای رئیس رسانه ملی ارسال کرد، از همراهی رسانه ملی در پخش رقابت قهرمانان ملی و ورزشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی، قدردانی کرد و این اقدام را برای ورزشکاران ایرانی روحیه‌بخش برشمرد.


متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی عسکری

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت الهی

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به عنوان یک رویداد مهم در عرصه قاره کهن بار دیگر موجب عزت و افتخار ورزش ایران شد و رسانه ملی بار دیگر با نگاه واقع بینانه نقش غیر قابل انکاری در تبیین موضوع ورزش در جامعه ایفا کرد و تلاش و کوشش ارزنده کاروان اعزامی به این دوره از بازی‌ها را در قالب برنامه‌های مختلف از طریق رادیو و تلویزیون به خوبی منعکس کرد و ارتباط دو سویه مردم و ورزشکاران را به بهترین شکل ممکن مهیا ساخت.

در این میان رسانه ملی نشان داد همواره حامی ورزش و ورزشکاران بوده است و فعالیت‌های شبانه روزی این رسانه تاثیرگذار، برای ایحاد فضای شور و نشاط در جامعه از طریق انعکاس مطلوب فعالیت‌های ورزشی، نقش بی بدیل آن را بیش از پیش نمایان کرد.

از آنجا که ورزش یک مقوله فرهنگی و اجتماعی است در سال جاری هم با عنایت به رویداد‌های مختلف ورزشی در عرصه بین المللی از جمله رقابت‌های جام جهانی فوتبال و بازی‌های آسیایی که نتایج آن جنبه عمومی و همگانی داشت؛ صدا و سیما به عنوان یک رسانه پیشرو همراه و همگام با جامعه ورزش در انعکاس مطلوب وقایع مهم ورزشی تلاش ارزنده‌ای داشت. به طوری که با تهیه، تولید و پخش برنامه‌های پرمحتوا، در این برهه حساس فضای شور و نشاط آمیخته با امید را در بین مردم به ویژه جوانان به ارمغان آورد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان از شما و مجموعه همکاران پرتلاشتان، بابت پوشش اخبار رویداد‌های مختلف ورزشی بویژه جام جهانی فوتبال و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا کمال تشکر و قدرانی را داشته و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

مسعود سلطانی فر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی وزیر ورزش و جوانان از صدا و سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..