تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویربرداری «افسانه هزارپایان» به روزهای پایانی رسید

مسعود انتظاری مجری طرح مجموعه تلویزیونی«افسانه هزارپایان» گفت: تصویربرداری این سریال تا ۱۰ روز دیگر در لوکیشن شهرک سینمایی به اتمام می‌رسد.

به گزارش سینماخبر مسعود انتظاری مجری طرح مجموعه تلویزیونی«افسانه هزارپایان»  درباره روند ساخت و تصویربرداری این سریال گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها تصویربرداری سریال افسانه هزار پایان تا ۱۰ روز دیگر در لوکیشن شهرک سینمایی به اتمام می‌رسد.

سریال «افسانه هزارپایان» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی و نویسندگی حسن وارسته، حمزه صالحی و امیر شاداب؛داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند، اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویربرداری «افسانه هزارپایان» به روزهای پایانی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..