تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور پیگیری ماجرای بریده شدن گوش کودک کار صادر شد

صراط:

شب گذشته فیلمی در فضای مجازی در رابطه با بریده شدن گوش یک کودک زباله‌گرد منتشر شد.در این فیلم کودک زباله‌گرد اذعان می‌کند که پیمانکاران شهرداری منطقه 3، بخشی از گوش او را بریده‌اند.

به گزارش فارس عدالت امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در پی انتشار این فیلم توضیح داد: تاکنون مراجعه‌ای به شهرداری بابت این موضوع نداشته‌ایم و ما هم از طریق شبکه‌های مجازی از این اتفاق باخبر شده‌ایم.

وی ادامه داد: دستور پیگیری ماجرا را صادر کرده‌ایم و باید کودک را شناسایی کنیم و پس از مطلع شدن از جزئیات ماجرا می‌توانیم نسبت به آن اقدام کنیم.

امیرزاده گفت: تلاش کرده‌ایم تا کودک کار را پیدا کنیم اما هنوز موفق نبوده‌ایم و از شهروندان می‌خواهیم اگر از مکان زندگی این کودک خبری دارند به ما اطلاع دهند.

معاون امور مناطق شهرداری منطقه سه افزود: چنانچه اتهام گفته شده اثبات شود به شدت با آن برخورد خواهیم کرد و پرونده را به مراجع قضایی ارجاع می‌دهیم.

وی گفت: اما هنوز این کودک کار شناسایی نشده و تا زمانی که آن را پیدا نکرده‌ایم نمی‌توانیم از جزئیات ماجرا باخبر شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور پیگیری ماجرای بریده شدن گوش کودک کار صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..