تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




75 قلم کالای دیگر مشمول دریافت ارز دولتی شد+جدول

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به  عبدالناصر همتی رئیس کل  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با موضوع فهرست تکمیلی اقلام تبصره یک ماده یک  اظهار کرد: پیرو نامه شماره 60.129110 مورخ 18 مرداد ماه 1397 همان گونه که آگاهی دارید، طبق بند یک تصویب‌نامه شماره 63793.ت55633 هـ مورخ 16 مرداد 1397 هیات محترم وزیران «بانک مرکزی جمهوری اسلامی مجاز است نسبت به تامین ارز کالاهای فهرست گروه یک (شامل کالاهای اساسی، ضروری، دارو و ملزومات و تجهزات پزشکی) اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به نرخ رسمی ارز اقدام نماید»، فهرست کالاهای مشمول بهره‌مندی از ارز 42 هزار ریالی ابلاغ شد.

به گزارش فارس با عنایت به اطلاعات واصله مبنی بر عدم اجرای تعرفه‌های ابلاغی از سوی همکاران آن بانک بدیهی است، هرگونه تاخیر در اعمال ضوابط و سیاست‌های ابلاغی دولت منجر به کمبود کالایی و بروز مشکلات متعدد در تنظیم بازار کالاهای اساسی و ضروری می‌شود که تبعات آن متوجه آن حوزه خواهد بود.

بدین وسیله ضمن تاکید بر عملیاتی نمودن نامه فوق، فهرست تکمیلی مشتمل بر تعداد 75 قلم کالا به همراه کد HS هشت رقمی که با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط احصا شده است (نامه شماره 97.501.2776 مورخ 27 مرداد 1397 وزارت جهاد کشاورزی تصویر پیوست) برای تامین ارز رسمی (42 هزار ریال) به شرح 3 صفحه جدول پیوست ارسال می‌شود.

75 قلم کالای دیگر مشمول دریافت ارز دولتی شد+جدول

متن کالاهای مشمول ارز دولتی را از اینجا + جدول ۵۷ قلم کالا جدول ۵۷ قلم کالا  +دریافت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «75 قلم کالای دیگر مشمول دریافت ارز دولتی شد+جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..