تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم سینمایی مدیترانه اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال

به نویسندگی صابر الله دادیان و تهیه کنندگی رشید حاجتمند؛

فیلم سینمایی مدیترانه به نویسندگی صابر الله دادیان و تهیه کنندگی رشید حاجتمند دومین تجربه سینمایی کارگردانش پس از...

 گروه فرهنگ و هنر: فیلمبرداری این فیلم سینمایی از نیمه گذشت، «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند مضمونی اجتماعی دارد و با موضوع بحران آب در سوریه و منطقه مرتبط است. گفتنی است سکانس های شهری این فیلم در شهر مشهد با بازی مهراوه شریفی نیا، بهرنگ علوی و پوریا پورسرخ فیلمبرداری شده و قسمت هایی از آن در ادامه در سوریه فیلمبرداری خواهد شد.

فیلم سینمایی مدیترانه اولین نمایش  در جشنواره فیلم فجر امسال

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  روابط عمومی فیلم سینمایی مدیترانه،فیلم سینمایی مدیترانه به نویسندگی صابر الله دادیان و تهیه کنندگی رشید حاجتمند دومین تجربه سینمایی کارگردانش پس از فیلم سینمایی اشنوگل به حساب می آید و پیش بینی می شود اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر امسال باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم سینمایی مدیترانه اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..