تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«طلایه‌داران تبلیغ» در اقلید گردهم می‌آیند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی اقلید از برگزاری همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در آستانه ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

«طلایه‌داران تبلیغ» در اقلید گردهم می‌آیند

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام بهشتی‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اقلید امروز، 12 شهریورماه گفت: در آستانه ماه محرم‌الحرام۱۴۴۰ هجری قمری، همایش مبلغین مذهبی شهرستان با عنوان «طلایه داران تبلیغ» برگزار می‌شود.
وی افزود: چنانچه مبانی دینی، اعتقادی و اندیشه‌های اسلام به نحو مطلوب و اثرگذار به جامعه تفهیم و تبلیغ شود به همان میزان نیز معضلات و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.
بهشتی‌زاده اظهار كرد: افزایش روزافزون برخی از معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه و خانواده‌ها نیز تا حدود زیادی ناشی از تبیین ناصحیح احکام دینی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اقلید، فعالیت‌های روحانیون و هیئت‌های مذهبی را مهم برشمرد و گفت: هیئت‌های مذهبی و روحانیون نقش بسیار مؤثری در رابطه با تربیت جوانان دینی و انقلابی دارند که ثمره این هیئت‌ها شهیدان مدافعان حرم هستند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««طلایه‌داران تبلیغ» در اقلید گردهم می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..