تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش‌های اسلامی در دفاع مقدس تکرار و احیا شدند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاسارگاد به ویژگی اسلامی بودن دفاع مقدس و انقلاب اشاره کرد و گفت: ارزش‌های اسلامی در دفاع مقدس تکرار و احیا شدند.

ارزش‌های اسلامی در دفاع مقدس تکرار و احیا شدند

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام علی اصغر آشوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاسارگاد امروز، 12 شهریورماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان گفت: دفاع مقدس از انقلاب اسلامی جدا نیست، بلکه نقطه عطفی در تثبیت و بقای انقلاب به شمار می‌رود.
وی به ویژگی اسلامی بودن دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ارزش‌های اسلامی در دفاع مقدس تکرار و احیا شدند و با وجود اینکه در دفاع مقدس تمام دنیا اعم از شرق و غرب علیه ایران بسیج شده بود و از روش‌های نامناسب و ناجوانمردانه استفاده می‌کردند اما ایران با تکیه بر این ویژگی هیچگاه از حدود اسلامی چه در برخورد با اسرا و چه در استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی استفاده نکرد و به تمامی قواعد و قوانین بین‌المللی پایبند بود.
آشوری ادامه داد: رزمندگان ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس با عشق به اسلام و اطاعت از رهبری و ولایت فقیه تا پای جان ایستادند، اما دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در جهت خدشه‌دار کردن فرهنگ ناب دفاع مقدس تلاش می‌کند و در این راه از روش‌های ناجوانمردانه‌ای نیز استفاده می‌کند.
رئیس تبلیغات اسلامی پاسارگاد اظهار كرد: دفاع مقدس الگوی جادوانه‌هایی برای بشریت است و اگر امروزه مبارزین و آزادی‌خواهان در مبارزات خود از دفاع مقدس الگو می‌گیرند، به خاطر نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های موجود در آن است.
وی در پایان بیان كرد: باید به رزمندگان و جامعه ایثارگر و شاهد خود افتخار کنیم و کاری نکنیم که این همه شکوه و عظمت و جهانی شدن تفکرناب حضرت امام(ره) خدشه‌دار شود و امروز دیگر وظیفه ماست که یاد آن‌ها را زنده نگه داریم و پیرو راه آنان باشیم.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش‌های اسلامی در دفاع مقدس تکرار و احیا شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..