تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان رزن قطب تولید موزاییک

اشتغالزایی با حمایت از بنگاه های کوچک

گسترش بنگاه های کوچک تولیدی ، به ویژه در روستا ها می تواند علاوه بر جلوگیری از مهاجرت مردم ، موجب ایجاد اشتغال و افزایش درآمد خانواده ها شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، مدیر صنعت معدن و تجارت شهرستان رزن گفت : یکی از این بنگاه های تولیدی در روستای ورقستان شهرستان رزن است که بیش از ۹۰ واحد تولید موزائیک در آن فعال است.
آقای سهیلی با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت این روستا به تولید موزاییک مشغول هستند ، گفت : محصولات تولید شده در این روستا علاوه بر مصرف استان همدان به استانهای همجوار هم ارسال می شود.
وی با بیان اینکه نبود بیمه کارگری تولید کنندگان موزاییک یکی از مهترین مشکلات کارگران این بخش است ، افزود: برای حمایت از تولید کنندگان اختصاص تسهیلات فراگیر پیش بینی شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان رزن قطب تولید موزاییک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..