تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیدر العبادی رئیس حشد شعبی عراق شد

دفتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای وی را رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق نامید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، دفتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای وی را رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق نامید.

در این بیانیه آمده است: فرمانده کل نیروهای مسلح و رئیس هیئت الحشد الشعبی حیدر العبادی از مقر هیئت حشد شعبی به منظور اطلاع از اوضاع آن بازدید به عمل آورد. العبادی مجاهدتهای رزمندگان حشد شعبی و جانفشانی های آنها که پیروزی بر تروریسم را محقق ساخت مورد تمجید قرار داد.

العبادی از تمایل خود به حقوق رزمندگان حشد شعبی و فراهم آوردن هر نوع حمایتی از آنها سخن گفت.

شایان ذکر است که حیدر العبادی پنجشنبه گذشته فالح الفیاض را مشاورت امنیت ملی و ریاست هیئت حشد شعبی و دستگاه امنیت ملی برکنار کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیدر العبادی رئیس حشد شعبی عراق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..