تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک فرمانده نیروی انتظامی به فرمانده ارتش

به گزارش رکنا، در پی اعطای نشان" نصر" توسط فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به امیر سرتیپ خلبان "حسن شاه‌صفی"، فرمانده نیروی انتظامی در پیامی دریافت این نشان ارزشمند را به امیر سرلشکر "سید عبدالرحیم موسوی" فرمانده کل و آحاد غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن کامل پیام سردار " حسین اشتری" به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.

الحمدالله امروز ارتش پرصلابت جمهوری اسلامی به عنوان ارتشی کم‌نظیر در شایستگی‌های رزمی، با تکیه بر روحیه معنوی و انقلابی بیش از هر زمانی توانسته به عنوان یکی از اضلاع مهم و تأثیرگذار هندسه قدرت نظامی و دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش خود را در اقتدار و عزت جمهوری اسلامی برجسته نماید و این مهم، جز با مجاهدت‌های خالصانه و بی‌دریغ فرماندهانی انقلابی، مؤمن، ولایت‌مدار و کارآمد میسور نگردیده است و تأییدات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) گواه این ادعاست و این بار نیز در اعطای نشان نصر به امیر سرتیپ خلبان "شاه‌صفی" که نشان از رضایت‌مندی معظم‌له نسبت به عملکرد جهادی و اقدامات درخور تحسین چندین ساله این امیر انقلابی و شجاع در راستای افزایش توان و اقتدار هوایی ایران اسلامی است، تجلی یافت و سند سرافرازانه دیگری بر پرونده پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی افزوده گردید.

اینجانب دریافت این نشان را که موجبات مباهات برادران شما را در نیروی انتظامی نیز فراهم آورده، به جنابعالی، فرماندهان و آحاد غیورمردان ارتش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال مجد، عزت و توفیق روز افزون شما را تحت توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک فرمانده نیروی انتظامی به فرمانده ارتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..