تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد استاندار هرمزگان به منطقه‌بندی دانشگاه پیام نور

استاندار هرمزگان با انتقاد از منطقه بندی صورت گرفته در دانشگاه پیام نور، گفت: این اقدام کمکی به رشد و توسعه این دانشگاه نخواهد کرد.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز به نقل از ایرنا فریدون همتی یکشنبه شب در دیدار با  علیرضا محدثی زرندی رییس منطقه هشت دانشگاه پیام نور کشور، اظهار داشت: معتقدیم منطقه بندی دانشگاه پیام نور موجب طولانی شدن فرآیند تصمیم گیری و مدیریت ها می شود در حالی که باید تلاش کنیم این فرآیند کوتاه تر شود.
وی ادامه داد: ما در هرمزگان به منطقه بندی صورت گرفته در دانشگاه پیام نور انتقاداتی داریم و بنده معتقدم اگر هرکدام از استان ها به طور مستقل با دانشگاه پیام نور کشور در ارتباط باشند، بهتر خواهد بود.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که این نوع منطقه بندی که تعدادی از استان ها زیر نظر یک استان دیگر قرار گیرند، انگیزه استان ها را برای فعالیت بیشتر در راستای رشد و توسعه دانشگاه پیام نور کاهش می دهد و این فرآیند نیازمند اصلاح است.
همتی تاکید کرد: فعالیت تمام دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور باید در مسیری باشد که دانش آموختگان آنها، افرادی خلاق و مبتکر باشند که بتوانند با ایجاد شرکت های دانش بنیان برای چندین نفر اشتغالزایی کنند.
براساس اعلام مسوولان دانشگاه پیام نور، تقسیم بندی این دانشگاه در ۳۱ استان کشور به ۱۰ منطقه مستند به اساسنامه این دانشگاه و تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیات امنای آن است.
براساس نظر مسوولان این دانشگاه ، دانشگاههای پیام نور بر اساس مدل جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ایجاد شدند و اکنون با کاهش تعداد دانشجو ، منطقه بندی می تواند به ارائه و اجرای برنامه های آموزشی به صورت متمرکز و هم افزا بینجامد.
بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور کشور ، تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته به ۴۰۰ هزار نفر کاهش یافت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد استاندار هرمزگان به منطقه‌بندی دانشگاه پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..