تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه توپک گل کلم با سس پستو با طعمی مدرن

غذای توپک گل کلم با سس پستو غذایی بسیار خوشمزه و مدرن می باشد که می توانید برای مهمانان آن را تهیه کنید.

روش تهیه غذای گل کلم : توپک گل کلم پستو

اگر می خواهید غذای متنوعی درست کنید در این بخش آشپزی تاپ ناز طرز تهیه توپک گل کلم را که غذای خوشمزه خارجی است را به شما آموزش می دهیم.

توپک گل کلم با سس پستو

سس پستو خوشمزه

مواد لازم توپک گل کلم با سس پستو : 1و 1/2گل کلم بخار پز 1 / 2 فنجان بادام خرد شده 1 فنجان برگ ریحان 1 پیمانه پنیر خرد شده فلفل و نمک برای مزه دار کردن سه حبه سیر 1 عدد تخم مرغ زده شده 1 فنجان بادام یا آرد سوخاری 10 – 12 توپک کوچک موزرلا روغن زیتون سس مارینارا

توپک گل کلم با سس پستو

گل کلم بخارپز شده

طرز تهیه توپک گل کلم با سس پستو

گل کلم را بروی حرارت بخارپز کنید و یا می توانید در مایکروو بپزید تا خوب نرم شود. با حوله تمیز و یا دستمال کاغذی خشک کنید و کناری قرار دهید.

بادم را در ماهی تابه تفت دهید تا موقعی که قهوه ای شود و باید مواظب باشید که نسوزد.

در هنگام پخت، برگ های نعناع، پنیر، بادام برشته، فلفل و نمک را اضافه کنید. سس پستو را بردارید و کنار بگذارید.

در مرحله پخت مواد غذایی گل کلم بخارپز را با تخم مرغ به پستو اضافه کنید و هم بزنید.

کمی از مخلوط را بردارید و با توپک موزارلا پر نمایید. توپک را ببندید در بادام یا پانکو بغلتانید و بر روی کاغذ روغنی قرار دهید. این کار را ادامه دهید تا کل مخلوط گل کلم تمام شود.

گل کلم را با روغن زیتون چرب کنید. دمای فر را روی 400 درجه فارنهایت گرم کنید تا قهوه ای و ترد شود بگارید حدود 30 دقیقه بماند با چنگال و سس مورد علاقه خود میل کنید.

توپک گل کلم با سس پستو

روش تهیه توپک گل کلم با سس پستو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه توپک گل کلم با سس پستو با طعمی مدرن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..