تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به برج های شعله یکی از مکان های دیدنی در باکو

برج شعله در باکو

تصاویر برج های شعله باکو

برج های شعله Alov qüllələri نام سه برج در شهر باکو در کشور آذربایجان است که بسیار خاص هستند. این سه برج را شرکت آمریکایی هلموث، اوباتا و کاساباوم طراحی کرده است. این برج های سه گانه نماد شهر باکوی مدرن هستند.

برج شعله در باکو

دولت آذربایجان هزینه زیادی را برای ساخت این برج ها صرف کرده است و این برج ها امروزه تبدیل به نمادی برای شهر باکو شده اند و یکی از جاهای دیدنی باکو شده اند. این برج ها به شکل شعله های آتش طراحی شده اند زیرا سرزمین آذربایجان به نام سرزمین باد و آتش مشهور است. در طراحی برج سعی شده است که شبیه به شعله های آتش باشند.

ارتفاع این برج ها 182 متر می باشد و حزو بلندترین ساختمان های باکو و دیدنی های این شهر هستند، نورپردازی این برج ها در شب بسیار زیبا و دیدنی است و منظره ای خاص به باکو می دهند.

» همچنین بخوانید : راهنمای سفر به باکو پایتخت آذربایجان که بسیار شبیه به شهرهای ایران است

برج شعله در باکو برج شعله در باکو برج شعله در باکو برج شعله در باکو برج شعله در باکو

» همچنین بخوانید :

تفریحات هیجان انگیز کوبا در آذربایجان

دیدنی های شهر باکو در کشور آذربایجان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به برج های شعله یکی از مکان های دیدنی در باکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..