تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین ۲۵۰ دستگاه تاکسی کشیک در آستانه بازگشایی مدارس در سنندج

رییس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری سنندج:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امیر جمشیدنژاد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش ساعات کار ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان ۲۵۰ دستگاه تاکسی کشیک تعیین وساعت کار ناوگان اتوبوسرانی هم یک ساعت افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه هر ساله در روز‌های پایانی تابستان و آستانه بازگشایی مدارس سفر‌های درون شهری افزایش می‌یابد، افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای سهولت در تردد شهروندان صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به افزایش سفر‌های درون شهری، استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کاهش ترافیک تاثیر بسزایی دارد.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تعیین ۲۵۰ دستگاه تاکسی کشیک و ۴ دستگاه ون در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: ۱۵۰ دستگاه تاکسی در میدان آزادی و ۱۰۰ دستگاه تاکسی و ۴ دستگاه ون نیز در میدان انقلاب مستقر می‌شوند.
وی تصریح کرد: تاکسی‌های کشیک در زمان پیک مسافر صبح‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۳ و عصر‌ها از ۱۹ تا ۲۱:۳۰ در این دو میدان اصلی سطح شهر آماده جابجایی شهروندان هستند.
جمشیدنژاد همچنین در خصوص ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ناوگان اتوبو سرانی از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز و بر اساس این طرح ساعت کار این ناوگان یک ساعت افزایش یافته و تا ساعت ۱۰ شب آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
وی افزود: طرح تعیین کشیک تاکسی و افزایش ساعت کار ناوگان اتوبوس رانی از ۱۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه این طرح ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: با هدف نظارت بر عملکرد ناوگان حمل ونقل عمومی در این ایام شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ به اطلاع این سازمان برسانند.
انتهای پیام/م

افزایش  تعداد دستگاه های  تاکسی کشیک در آستانه بازگشایی مدارس در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین ۲۵۰ دستگاه تاکسی کشیک در آستانه بازگشایی مدارس در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..