تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره آموزشی فرهنگی سرباز معلمان پایه خدمتی ۹۷

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طالب محمدی گفت: در این دوره تعداد پذیرفته شدگان برای تدریس در دوره ابتدایی ۱۵ نفر و در سایر مقاطع (متوسطه اول ودوم – فنی و حرفه‌ای و کارودانش) ۳۲ نفر می‌باشند.
محمدی در ادامه عنوان کرد: در این دوره آموزشی دروس تربیتی –عمومی –تخصصی (رشته شغلی) مربوطه، طی ۷ روز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج با حضور ۲۰ نفر مدرس برای سرباز معلمان به میزان ۱۳۰ ساعت برگزار می‌گردد.
به گفته وی در این دوره آموزشی دروس عمومی تربیتی و روش‌های تدریس به میزان ۱۰۰ ساعت و بررسی کتب تخصصی به میزان ۲۰ ساعت در قالب کلاس درس و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ دوره آموزشی فرهنگی سرباز معلمان پایه خدمتی ۹۷ با مدرک تحصیلی لیسانس از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ شهریور در محل اردوگاه شهید سلیمان خاطر در حال برگزاری است. 
انتهای پیام/م

برگزاری دوره آموزشی فرهنگی سرباز معلمان پایه خدمتی ۹۷ با مدرک تحصیلی لیسانس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره آموزشی فرهنگی سرباز معلمان پایه خدمتی ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..