تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در شوراهای شهر خراسان شمالی چه می گذرد؟

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1397/06/12 شناسه خبر: 1404791

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اسفراین در حالی بی نتیجه ماند که انگار برگزاری انتخابات همراه با حواشی، ویروسی است که حالا به شورای شهر شیروان هم سرایت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، هر چند انتخابات همراه با حواشی در شورای شهر اسفراین مسبوق به سابقه بوده به حدی که کار به  ورود مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به قضیه برای رفع اختلافات منتج شده است اما انگار این موضوع مورد استقبال اعضای شورای شهر شیروان هم قرار گرفته است و بعید نیست این رویه به سایر شوراهای استان هم سرایت کند.

ماجرا از این قرار است که روز گذشته ۷ عضو شورای اسلامی شهر اسفراین برای انتخاب هیئت رئیسه این شورا تشکیل جلسه می دهند اما ۳ عضو شورای شهر که در انتخابات سال گذشته نیز جلسات را ترک می کردند، بدون امضای صورت جلسه، جلسه را ترک می کنند.

همچنین در جلسه عصر روز گذشته شورای شهر شیروان که با حضور ۴ نفر از ۷ عضو اصلی شورا تشکیل می شود پست های هیات رییسه بین ۴عضو حاضر تقسیم می شود و سه عضو شورا هم  در اعتراض به آنچه که زد و بندها و تصمیمات خارج از جلسات عنوان شده از حضور در جلسه خود داری می کنند اما انتخابات برگزار می شود و صورت جلسه به صورت غیر قانونی امضا می شود.

این مسائل این روزها در حالی در شوراهای شهر استان اتفاق می افتد که عزیزان منتخب مردم در دوران انتخابات خدمت به مردم را مهمترین هدف خود برای حضور در عرصه عنوان می کنند.

حال این سئوال مطرح می شود، چگونه می شود مدعیان خدمت به مردم  و افرادی که خود می بایست روح اتحاد و یکپارچگی را به جامعه تزریق کنند، عاملی برای انشقاق و پراکندگی می شوند؟

پرواضح است در شرایط حساس کنونی که مردم با مشکلات فراوان اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و نیازمند آن هستند تا منتخبانشان گرهی هر چند کوچک از مشکلاتشان را باز کنند برخی بر خلاف مصالح جامعه و خواست عموم رفتار می کنند و با فرصت سوزی حقوق شهروندان را تضییع می کنند.

اما نکته ای که لازم است اعضای شورای اسلامی شهرستان ها مورد توجه قرار دهند این است که هرچند مردم به وظیفه خویش با آمدن به پای صندوق های رای عمل کردند اما انتظار دارند که منتخبانشان هم به وظایف خود عمل کنند و این را هم مورد توجه قرار دهند که فرصت خدمت شاید همیشه برای آنان تکرار نشود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در شوراهای شهر خراسان شمالی چه می گذرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..