تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین محموله میلیاردی پوشک و مواد شوینده کشف شد

 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف دومین محموله میلیاردی پوشک و توقیف مواد شوینده تقلبی در کرج خبر داد

کشف دومین محموله میلیاردی پوشک تا توقیف مواد شوینده تقلبی در کرج

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران گفت: 208 هزار بسته پوشک با ارزش 10 میلیارد تومان در انباری در استان البرز کشف و ضبط شد.

مالک این محموله قبلا نیز اقدام به احتکار یک میلیون و دویست هزار بسته پوشک به ارزش 30 میلیارد تومان کرده بود که توسط دستگاه های نظارتی و با حضور تعزیرات حکومتی کشف و ضبط شد.

رایگانی با اشاره به اینکه پرونده های مذکور در حال رسیدگی است، گفت: ماموران دستگاه های نظارتی در گشت مشترک با تعزیرات حکومتی از یک انبار که محموله مواد بهداشتی و شوینده در آن نگهداری می شد؛ بازرسی کردند.

در بررسی ها مشخص شد این محموله تولید سال 2013 میلادی است اما تاریخ تولید این اقلام دستکاری و تبدیل به سال 2019 میلادی شده است و بر همین اساس محموله مذکور توقیف و پرونده متهم این پرونده که قصد عرضه کالاهای تقلبی در بازار را داشت به تعزیرات حکومتی احضار شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین محموله میلیاردی پوشک و مواد شوینده کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..